mits er geen granaten langs het parcours gevodnen wordenquote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
Erg leuk in deze omstandigheden, één van de weinige sporten ook die altijd door kan gaan eigenlijk
.
Haha, ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef Szura het volgende:
Ik denk ik schakel over naar Nederland 1 maar merk nu pas dat dat niet eens live is
Hoe slechter het parcours hoe beter. Helaas tegenwoordig geen moddercrossen meer zoals vroeger. Althans in mijn herinnering was het toen (eind jaren '80, begin jaren '90) regelmatig een grote modderpartij.quote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
Erg leuk in deze omstandigheden, één van de weinige sporten ook die altijd door kan gaan eigenlijk
.
Bron: wielerlandquote:Bart Aernouts is de eerste veldrijder voor het nieuwe Rabobank-Giant Offroad Team. De 27-jarige Belg, reeds zes jaar in dienst bij het Rabobank Continental Team, heeft zijn contract bij het Rabobank met twee jaar verlengd en gaat vanaf 1 januari voor het nieuwe Offroad Team rijden. Aernouts kon volgens eigen zeggen een financieel sterk verbeterd contract ondertekenen en wees vervolgens Sunweb af.
Aernouts, dit jaar winnaar van de Openingsveldrit in Harderwijk, toonde zich de laatste tijd goed van voren. Hij is blij met het vertrouwen dat hij van Rabobank kreeg. "Ik ken het huis en mijn vriend Richard Groenendaal wordt mijn coach en mentor," zo verklaarde Aernouts. Hij gaf aan een sterk aanbod van Sunweb gekregen te hebben, maar toch het team moest teleurstellen.
Naast Aernouts heeft het Rabobank-Giant Offroad Team ook reeds een eerste buitenlander voor de mountainbiketak aangetrokken. De 24-jarige Zweed Emil Lindgren zal voor het team gaan rijden en heeft een contract voor drie jaar ondertekend. Hij komt over van het Brink-Ten Tusscher team, dat als opleidingsploeg voor het nieuwe offroad team zal gaan fungeren.
Karakter mannetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |