Zelfs fokkers gaan niet naar buiten in dit weerquote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Biogarde het volgende:
Beetje oudjes met een slechte heup gaan nu helemaal niet naar buiten Klonk. Of ben je zelf al heel oud?
Beetje fokker laat zich niet uit het veld slaan door wat sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Zelfs fokkers gaan niet naar buiten in dit weer
Dat is waar, maar kom op, er ligt hier gewoon 3 cmquote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beetje fokker laat zich niet uit het veld slaan door wat sneeuw.
wijfquote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat is waar, maar kom op, er ligt hier gewoon 3 cm![]()
NO WAY dat ik nu naar buiten ga hoor
Die gaan sowieso niet naar buiten. Iedereen zit hier.quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee, iedereen zit daar!quote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die gaan sowieso niet naar buiten. Iedereen zit hier.
Wel gezellig.quote:
Ik ga zo toch echt die blizzard trotseren en proberen om het avontuur richting de kroeg te overlevenquote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik weet, maar dat klonk niet in m'n zin.quote:
Wat heeft TS er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 20 december 2009 15:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik weet, maar dat klonk niet in m'n zin.
Wat lul je, ik zit hier gewoon op straat met een tray baron bier en met mien iphonequote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die gaan sowieso niet naar buiten. Iedereen zit hier.
Jij bent dan ook met je hoofdje vlak na je geboorte op het badje geklapt, dat telt niet.quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat lul je, ik zit hier gewoon op straat met een tray baron bier en met mien iphone
quote:Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent dan ook met je hoofdje vlak na je geboorte op het badje geklapt, dat telt niet.
ik heb net 10 kilometer gefietstquote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |