vooruit kijken kan nooit kwaadquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef mirved het volgende:
Er is dus nog niets kapot gemaakt. Je klaagt dus over iets wat misschien kan gebeuren
Iets wat met zekerheid gaat gebeurenquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef mirved het volgende:
Er is dus nog niets kapot gemaakt. Je klaagt dus over iets wat misschien kan gebeuren
Dankjequote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik vind hem leuk.
hier staat er ook 1 van 2 meter
Daar is als particulier moeilijk aan te komenquote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef BigRedKane het volgende:
Leg een paar mijnen vlakbij die sneeuwpop
Leg er bierflesjes een krat biertjes neer. Dan pakken ze die en mollen ze je sneeuwpop niet door je tolerantiequote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Daar is als particulier moeilijk aan te komen
Mijn idee.quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef BigRedKane het volgende:
Leg een paar mijnen vlakbij die sneeuwpop
Nog groot, ja mensen hier buiten in ons straatje hebben hem gemaakt, en hij was iets groter als een vent die 1,90 is dus.quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dankje.Deze is maar 1.70
, maar dat maakt hij goed met zijn vrolijke uitstraling
Dat stelt me gerust, dan weet ik in ieder geval wie het gedaan heeftquote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Opperkwal het volgende:
Als ik hem zie doe ik het wel voor je.
Gebruik mijn idee en je hebt morgen geheid nog een sneeuwpop!quote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat stelt me gerust, dan weet ik in ieder geval wie het gedaan heeft
Of gewoon die van mijquote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Gebruik mijn idee en je hebt morgen geheid nog een sneeuwpop!
Ja maar dat kost geld en moet ik naar de supermarktquote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Gebruik mijn idee en je hebt morgen geheid nog een sneeuwpop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |