Markquote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef TradeMarkie het volgende:
coldplay, draai die om 4 uur vannacht maar
Jawel Etsquote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
MarkNiks mis met Viva la Vida toch
Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind er echt niks aan: Dat hele Annemieke gedrocht...... Met haar nasale klank...
Allebei zijn al gedraaid, komt vast nog wel eens langsquote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jawel Ets
Doe mij maar Radiohead of Muse ofzo
Ik hou op als het af is, ben je weer een jaar van me af, behalve mijn kritische blik op cd's op de frontpage natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je moet niet op hem reageren, dan houd hij als het goed is op
Ik doe mijn best, maar om de een of andere manier hou ik dat niet zo lang vol. Dat zal de juf in me zijn die iedereen een fatsoenlijke muzikale opvoeding guntquote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je moet niet op hem reageren, dan houd hij als het goed is op
ik vind d'r wel een aardig vrouwkequote:Op zondag 20 december 2009 16:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind er echt niks aan: Dat hele Annemieke gedrocht...... Met haar nasale klank...
Ik heb ook nog niks aangevraagd, dus ik mag ook niet zeurenquote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Allebei zijn al gedraaid, komt vast nog wel eens langs
Dat is al van kinds af aan "verpest". Ik hoorde hooit rockmuziek, Eagles, Dire Straits en dat soort in mijn oren zeikmuziek. Ik ben opgegroeid met elektronische muziek zoals van Kraftwerk en het oude werk van Jarrequote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar om de een of andere manier hou ik dat niet zo lang vol. Dat zal de juf in me zijn die iedereen een fatsoenlijke muzikale opvoeding gunt![]()
Maar ik zal mijn best weer even een tijdje doen
quote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stereo Love
maar niet als djquote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind d'r wel een aardig vrouwke
Ik kon me ook moeilijk inhouden, zeker toen hij over de Peppers begon, maar hab me toch ingehoudenquote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar om de een of andere manier hou ik dat niet zo lang vol. Dat zal de juf in me zijn die iedereen een fatsoenlijke muzikale opvoeding gunt![]()
Juf die net zo oud is als ik overigens, vlak na mij jarig ook nogquote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |