Ja ja, anders gelooft niemand het natuurlijk he..quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef remlof het volgende:
De extremen worden steeds groter hè? Dus meer hittegolven in de zomer en meer van wat je nu buiten ziet in de winter
Omdat het nu als argument voor global warming gebruikt kan worden.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef longinus het volgende:
maar dit was vroeger normaal, waarom is het dan nu abnormaal ?
Als dat tegenspraak is in de vorm van 'kijk naar buiten, met een beetje gezond verstand kun je toch zien dat...' dan kan ik me voorstellen dat mensen daar moe van worden ja. Al zie ik dat niet gebeuren bij wetenschappers.quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef DJ_Scuff het volgende:
Omdat de wetenschappers dat zeggen en ze zijn ondertussen zo overtuigd van hun mening dat ze geen tegenspraak meer dulden....
quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef DJ_Scuff het volgende:
Omdat de wetenschappers politici dat zeggen en ze zijn ondertussen zo overtuigd van hun mening dat ze geen tegenspraak meer dulden....
Volgens mij was het de IPCC die onlangs zei dat er niet meer gepraat zal worden met mensen die niet in Global Warming geloven. Maar goed, dan heb je het ook over 'wetenschappers'....quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als dat tegenspraak is in de vorm van 'kijk naar buiten, met een beetje gezond verstand kun je toch zien dat...' dan kan ik me voorstellen dat mensen daar moe van worden ja. Al zie ik dat niet gebeuren bij wetenschappers.
Het IPCC is een politiek instituut! Met politieke belangen. Niet te verwarren met wetenschap, wetenschappers doen niet aan "geloven" en zijn per definitie allemaal sceptici.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Volgens mij was het de IPCC die onlangs zei dat er niet meer gepraat zal worden met mensen die niet in Global Warming geloven. Maar goed, dan heb je het ook over 'wetenschappers'....
Is dat in Delft?quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Pfft 5 cm sneeuw is niks extreems aan...
Mooi toch! Ik kan hier meer van genieten dan minder dynamisch weer.quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef remlof het volgende:
De extremen worden steeds groter hè? Dus meer hittegolven in de zomer en meer van wat je nu buiten ziet in de winter
Dan zijn het geen echte wetenschappers, die trachten altijd hun eigen theorieën en modellen te falsificeren.quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef DJ_Scuff het volgende:
Omdat de wetenschappers dat zeggen en ze zijn ondertussen zo overtuigd van hun mening dat ze geen tegenspraak meer dulden....
Anaal is geniaal!quote:Op zondag 20 december 2009 15:00 schreef Idler het volgende:
Als ze die CO2 nou gewoon in de sneeuw opslaan, dan loopt het met het smelten mee de grond in en is het dus uit de lucht.
Geniaal toch? Niet dan?
NIET DAN?!?!!?
Dat dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |