Mensen die met dit weer denken dat ze Ken Block zijn is nog veel ergerquote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Denken dat als je winterbanden hebt, je met dit weer 80 kan rijden op wegen die vol met sneeuw liggen_!
Nee, maar veel hoofdwegen zijn prima begaanbaar met een gangetje van 60. En winterbanden maakt een wereld van verschil. Probeer het eens uit, zou ik zeggen...quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Denken dat als je winterbanden hebt, je met dit weer 80 kan rijden op wegen die vol met sneeuw liggen_!
Dan haal je ze toch gewoon in.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, maar veel hoofdwegen zijn prima begaanbaar met een gangetje van 60. En winterbanden maakt een wereld van verschil. Probeer het eens uit, zou ik zeggen...
Inhalen is in die gevallen te gevaarlijk, dus dat doe ik dan ook gewoon niet.quote:Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dan haal je ze toch gewoon in.
En dan niet janken als je daarna op de kop in de sloot ligt.
Topic nummer hoeveel is dit over winterbanden?quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
TS is 19, heeft derhalve net zijn rijbewijs, heeft van zijn vader wat folders gekregen over winterbanden en spamt nu het forum vol. Goed topic
Inderdaad. Stoer hoor TS.quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
TS is 19, heeft derhalve net zijn rijbewijs, heeft van zijn vader wat folders gekregen over winterbanden en spamt nu het forum vol. Goed topic
dat dus.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Nummer 1382835quote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Topic nummer hoeveel is dit over winterbanden?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
en dan 30 km/h buiten de bebouwde kom gaan rijden, waar je 80 mag. Levensgevaarlijk. Blijf thuis of koop een setje winterbanden, idioten!
Dat.quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |