quote:Storing Mijn ING
Transactiegegevens niet beschikbaar
Op dit moment kunt u de transactiegegevens van uw Betaalrekening(en) niet bekijken in Mijn ING. Wij doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
U kunt wel overschrijvingen doen.
Excuses voor het ongemak.
ja door kou krimpt alles hequote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Landgeld het volgende:
Maar wat ik vreemd vind is dat het verschil -200 isben wel benieuwd dan! fuckzooi!
Of dat ook door de storing komt...
Same here.quote:Op zondag 20 december 2009 14:40 schreef Biancavia het volgende:
Bij mij staan er ook geen af- of bijschrijvingen meer, maar mijn saldo klopt wel.
Dat jaquote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hoop dat mijn saldo niet klopt maar ik ben bang van wel
quote:Op zondag 20 december 2009 14:40 schreef Biancavia het volgende:
Bij mij staan er ook geen af- of bijschrijvingen meer, maar mijn saldo klopt wel.
Hier niet, door de sneeuw kan ik niet naar me vriendin toequote:Op zondag 20 december 2009 16:21 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Alles ligt plat met dit weer. Wegverkeer-, betalingsverkeer. Alleen het geslachtsverkeer schijnt gewoon door te gaan.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Fellware het volgende:
Laatst had de ING ook al storing!
Ik en een kameraad bij de AH wilde pinnen om te betalen, eerst wilde ik mijn spullen betalen. Kreeg ik de melding maximum bereikt terwijl er genoeg geld op mijn rekening stond.
Daarna deed mijn kameraad het zelfde en kreeg de zelfde melding terwijl er ook op zijn pinpas genoeg stond!
Dus wij om de hoek naar de pinautomaat, en kregen ook storing melding.
Later gingen we nog is kijken en konden we ons saldo gewoon weer zien en we hadden ook genoeg geld!
KLACHT: Rode kop bij de kassa!
WAJOOOWWWWW. KANKERGEK MATTIEquote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Fellware het volgende:
Laatst had de ING ook al storing!
Ik en een kameraad bij de AH wilde pinnen om te betalen, eerst wilde ik mijn spullen betalen. Kreeg ik de melding maximum bereikt terwijl er genoeg geld op mijn rekening stond.
Daarna deed mijn kameraad het zelfde en kreeg de zelfde melding terwijl er ook op zijn pinpas genoeg stond!
Dus wij om de hoek naar de pinautomaat, en kregen ook storing melding.
Later gingen we nog is kijken en konden we ons saldo gewoon weer zien en we hadden ook genoeg geld!
KLACHT: Rode kop bij de kassa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |