Dat dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:58 schreef ToT het volgende:
*Gromt katerig iets over een gelukkig Nieuwjaar*
Ik drink NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer!
Ja, eigen schuld..dikke kater. En hij wil niet weg de klojo.quote:
Kheb het idd expres niet daar gezetquote:
In wat bredere zin ook wel bontkraagbavianen genoemd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Cerbie het volgende:
De term rifaap? Een samentrekking van het Rifgebergte in Marokko en het apengedrag van een aantal groepen op straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:57 schreef ToT het volgende:
Whehehe okee dan!
Ik zal het er hier dan maar doorheen zien voor deze keer:
[ afbeelding ]
(En ja: ik heb ze alle 10 nog, ondanks het afsteken van een aantal nitraten!)
OV chipkaartquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Iets anders dan, ik ben benieuwd wat er morgen in de trein gaat gebeurenDe chipkaart lui zijn zo leuk geweest om een tijdelijke weekendOV op mijn OVchip te zetten terwijl ik week heb. Morgen dus gewoon de trein in en eens kijken of ik gecontroleerd wordt. Eens zien of de conducteur het al snapt
De man is verantwoordelijk voor al het slechte wat vrouwen is overkomen plus een beetje. Een levensverzekering is misschien meer van toepassingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
Whehehe moet je je wel ff goed scheren dan he!Hoge hakken dragen enzo...
Ongesteld worden, hoge hakjes die afbreken, valse nagels die loslaten, bad hair days enz.?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De man is verantwoordelijk voor al het slechte wat vrouwen is overkomen plus een beetje.
Hoge hakken zijn een geseling van de vrouw bedacht door mannen die zo vrouwen willen onderdrukken!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongesteld worden, hoge hakjes die afbreken, valse nagels die loslaten, bad hair days enz.?
U bent bekend?quote:
Ik heb wel eens verhalen gehoord jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
U bent bekend?![]()
Heb er zoveel over gehoord, daar moet ik een keer bij gaan zitten.
Is het echt zo erg ja? Ik hoor wel eens wat verhalen over en uit Leiden, Utrecht, Amsterdam, etc, waar het bij veel studies ook één groot pretpakket schijnt te zijn. Maar het zijn voornamelijk (maar niet uitsluitend) beta's die dat roepen, en dan heb ik toch vaak het idee dat zij dat er met een vooringenomen dedain neerbuigend over doen. Want o jee, je zal als beta toch eens toegeven dat studies als filosofie of geschiedenis toch best wel pittig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:20 schreef Cerbie het volgende:
Zwaar gevalletje SOGVolg een bijvak psychologie om een bepaalde certificering te halen, en het is zó saai. Dit kun je toch geen universitaire opleiding noemen, domweg persoon A zegt uitspraak B leren.
Mijn vertrouwen in dergelijke studies heeft een flinke deuk opgelopen toen die studenten een formule die qua moeilijkheid met y = b*x+a te vergelijken valt niet snapten. "wat is een formule?" etc.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is het echt zo erg ja? Ik hoor wel eens wat verhalen over en uit Leiden, Utrecht, Amsterdam, etc, waar het bij veel studies ook één groot pretpakket schijnt te zijn. Maar het zijn voornamelijk (maar niet uitsluitend) beta's die dat roepen, en dan heb ik toch vaak het idee dat zij dat er met een vooringenomen dedain neerbuigend over doen. Want o jee, je zal als beta toch eens toegeven dat studies als filosofie of geschiedenis toch best wel pittig kunnen zijn.
Als het domweg stampen is valt het me tegen. Je mag vind ik op zijn minst verwachten dat je die citaten kunt ontleden, begrijpen en toepassen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef Cerbie het volgende:
Ik volg zelf een medisch-wetenschappelijke studie, niet echt bèta denk ik. Het onderwerp van het bijvak is interessant, maar de manier van leren niet. Het is een custom book van 60¤, 418blz. dat je gewoon uit je hoofd moet leren. Ik ben toepassing en leren om het begrijpen gewend, niet om het kennen van persoon A en uitspraak B.
Je kan er later wel goed mee patsen denk ik, genoeg namen en uitspraken die je zo leert kennen
Ik snap wat je bedoelt, maar je kunt je afvragen in hoeverre zulk soort kennis vereist is voor hun studie en latere kunnen. Zelf ben ik van mening dat enig besef van analyse valt onder algemene ontwikkeling, maar het is niet strikt noodzakelijk om te kunnen functioneren. Overigens hebben met name gammastudies over het algemeen nog redelijk wat kansrekening en statistiek. Bij filosofie speelt de logica een grote rol. Van hen kun je wel verwachten dat zij calculus minstens op hoofdlijnen zouden moeten begrijpen.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in dergelijke studies heeft een flinke deuk opgelopen toen die studenten een formule die qua moeilijkheid met y = b*x+a te vergelijken valt niet snapten. "wat is een formule?" etc.
Van wat ik hoor zijn de statistiek vakken dan ook de grootste struikelvakken bij psychologie in Enschedequote:Op zondag 3 januari 2010 01:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar je kunt je afvragen in hoeverre zulk soort kennis vereist is voor hun studie en latere kunnen. Zelf ben ik van mening dat enig besef van analyse valt onder algemene ontwikkeling, maar het is niet strikt noodzakelijk om te kunnen functioneren. Overigens hebben met name gammastudies over het algemeen nog redelijk wat kansrekening en statistiek. Bij filosofie speelt de logica een grote rol. Van hen kun je wel verwachten dat zij calculus minstens op hoofdlijnen zouden moeten begrijpen.
Oh dat was ook mooi. 6 pagina's nodig om uit te leggen wat een causaal verband isquote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in dergelijke studies heeft een flinke deuk opgelopen toen die studenten een formule die qua moeilijkheid met y = b*x+a te vergelijken valt niet snapten. "wat is een formule?" etc.
Uiteindelijk werd besloten dat die studenten dat deel niet hoefde te kennen voor het tentamenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh dat was ook mooi. 6 pagina's nodig om uit te leggen wat een causaal verband is
Lekker naar buiten natuurlijk!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef ToT het volgende:
Sneeuw en zon!
Hmmm misschien toch maar eens een stukje gaan wandelen zo.
Of zal ik gaan klussen?
Keuzes, keuzes...
Hmmm....eens even kijken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |