QFT!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef Terecht het volgende:
Kerstinkopen doen. We verworden tot een stelletje zombies die staan te drammen voor de etalages, de schappen en de kassa's. Rare jongens die Nederlanders.
Chillen lukt nu al redelijk, de verwarming doet het niet goedquote:Op woensdag 23 december 2009 13:01 schreef ToT het volgende:
Hehehe, even doorbijten, en daarna lekker chillen!
Goed idee, alleen wordt het chocolademelk uit de automaat, vind ik persoonlijk de lekkerste die er isquote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef ToT het volgende:
Oew minder!
Veel thee drinken, dan heb je tenminste iets om je handen aan te warmen!
En doe je dan whiskey door de chocomel? Lijkt me best lekker! Dát hebben we nu weer niet op het werkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef ToT het volgende:
Hmmm mischien dat ik zo weer wat melk en slagroom bij de supermarkt ga halen. Nesquick heb ik nog in huis, en whiskey echt in overvloede!![]()
Een kameraad kwam gisteren goddomme weer met een fles aangezet zeg, terwijl ik al 3 flessen in huis had!
Hoi! Zo, de eerste Kerstdag en het kerstdiner hebben we weer achter de rug. Was het lekker?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:28 schreef ToT het volgende:
Hehehe tja alleen kan mijn slokdarm er de laatste tijd wat minder goed tegen.
Maar zo door de chocomel gaat het prima!
Meen je dat nou?quote:Op zondag 27 december 2009 16:38 schreef merlin693 het volgende:
optisch is nooit analoog
Hij lacht als een boer met kiespijn, niet? Stiekem dankt ToT je op z'n blote knietjes dat jij de oplossing bracht.quote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef merlin693 het volgende:
[..]
schrijf het dan niet zo achterlijk op
Ruilen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef Terecht het volgende:
Zo, de kerstdagen weer overleefd. Heb nu alleen geen reet te doen.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:11 schreef ToT het volgende:
Pfff ik zit nog steeds te kloten met mijn geluidskaart. Ik lees nu op allerlei sites dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Sommigen zeggen dat deze optische aansluiting echt absoluut alleen maar stereo is en dat-ie (de geluidskaart dus) alleen maar analoog 7.1 is, terwijl anderen weer zeggen dat het een software instelling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |