Je studeert dus nog? Bofferdquote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef Terecht het volgende:
Gna gna. Daar hoop ik toch zolang mogelijk gespaard van te blijven.
Geniet er nog maar van dan.quote:Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Terecht het volgende:
Ik studeer al dik 5 jaar. Volgend jaar hoop ik er een einde aan te breien en word ik opgeslokt door het Grijs. Dag luilekkerleven.
Zit je in de bieb?quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef Terecht het volgende:
Daarom. Ik ga een boek lezen en oogcontact maken met de overbuurvrouw die ook in een dikke pil aan het turen is.
Je kan altijd nog gaan promoverenquote:Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Terecht het volgende:
Ik studeer al dik 5 jaar. Volgend jaar hoop ik er een einde aan te breien en word ik opgeslokt door het Grijs. Dag luilekkerleven.
Zit thuis. We hebben onze boeken in de lucht geheven, ze leest Tolstoj.quote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je in de bieb?
En...lukt het oogcontact?
En wat leest ze? Ook niet onbelangrijk
Eerst wil ik iets van het bedrijfsleven proeven, promoveren kan evt ook later nog wel. Tenzij er binnen niet al te lange tijd echt iets leuks op mijn pad terecht komt. Maar liever niet, eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan promoveren
Dat is waar. Het bedrijfsleven lijkt mij dan weer helemaal niets. Laat mij maar lekker wetenschappelijk onderzoek doenquote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Eerst wil ik iets van het bedrijfsleven proeven, promoveren kan evt ook later nog wel. Tenzij er binnen niet al te lange tijd echt iets leuks op mijn pad terecht komt. Maar liever niet, eigenlijk.
Tolstoj,quote:Op maandag 28 december 2009 15:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zit thuis. We hebben onze boeken in de lucht geheven, ze leest Tolstoj.![]()
Inmiddels is ze gestopt met lezen. Morgen weer.
Ik hoop het van harte voor je! Je zal ook wel moeten toch, als je daadwerkelijk verder wil in dat vakgebied?quote:Op maandag 28 december 2009 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is waar. Het bedrijfsleven lijkt mij dan weer helemaal niets. Laat mij maar lekker wetenschappelijk onderzoek doenBen ik sinds september mee bezig (atage/afstuderen, eerst stage) en ga volgende week eens beginnen met mijn eerste paper
Eind januari, begin februari krijg ik te horen of ik naar www.ismrm.org mag. Heb daar een abstract naar ingestuurd. Als alles goed gaat ga ik ook een poging doen Human Brain Mapping in te komen.
Oftewel, ik vermaak me wel met wetenschappelijk werk
quote:Op maandag 28 december 2009 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tolstoj,![]()
En wat lees jij?
Nee, ik ben absoluut niet nieuwsgierig hoor
Thxquote:Op maandag 28 december 2009 16:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor je! Je zal ook wel moeten toch, als je daadwerkelijk verder wil in dat vakgebied?
Ikzelf vind techniek en de wetenschap erg interessant, maar de liefde is niet zodanig dat ik een carriere ambieer in de academische wereld. Daarvoor zijn mijn andere interesses te groot. Bovendien ben ik nogal materialistisch ingesteld, dus er moet geld verdiend worden wil ik mezelf een beetje tevreden houden.
Dus we kunnen een mooi topic van je verwachten, als je je boek uit hebt?quote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
. Ik lees een non-fictie werk over de geschiedenis van een van de meest machtige en gezichtsbepalende industrieen van de vorige eeuw: The Prize: The Epic Quest for Oil, Money, & Power
Keep reading pleasequote:Op maandag 28 december 2009 17:18 schreef Terecht het volgende:Iets geopolitieks zal het worden. Als ik ver genoeg kom tenminste, zulke boeken belanden bij mij ook wel eens voorgoed in de boekenkast als ik niet door blijf lezen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Terecht het volgende:
De politie doet al sinds enige tijd verkenningen in de omgeving Nijmegen mbv ballonnen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef Cerbie het volgende:
We starten gewoon onze eigen airraid vanaf Malden
Je moest eens weten wat voorn martelpraktijken bij ons op het centrum gedaan worden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je houdt van bloed ja? De Nijmeegse ethiek word me nu wel duidelijk.
Ze gaan kijken hoe goed deze dingen tegen ontploffingen kunnen van vuurpijlenquote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Cerbie het volgende:
Er zitten veel te veel Nijmegenaren in BNW! Nu gaat defensie UAVs met chemtrails inzetten rondom Nijmegen
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:43 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Goftedomme, achterbuurman was er vanochtend weer vroeg bij met zijn kattingzaag voor het kachelhout....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |