Da's het enige dat er aan dit "project" is gedaan ... kraak dat nou niet af!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
jammer van die vlaggetjes! Verneukt een beetje de auto.
Wat is de topsnelheid van zo'n tankquote:Op maandag 7 juni 2010 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De vlaggetjes zitten er alleen bij evenementen waar ik zelf aan deelneem opTen eerste idd omdat ik trotse Fries ben, en met matcht ook mooi met mijn voorkeur voor lijkwagens
![]()
Vanavond van Maasticht tot Leeuwarden vrijwel constant 140 gereden (ja, meeleespolitie, ik reed via Duitsland![]()
)
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET!!!
GPS snelheid hebben we het over...
Vast welquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:44 schreef NoBody122 het volgende:
Wie weet, wie weet, zal ik die Niva van je ooit een 2e keer IRL kunnen aanschouwen
'die leeftijd' is bij de Niva een rekbaar begrip natuurlijk. Hij is al ongeveer sinds 1978 vrijwel ongewijzigd in productie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:52 schreef Mark_Rutte het volgende:
Rijdt zo'n ding een beetje comfortabel? Gelijkend aan een gewone middenklasser van die leeftijd?
Zo comfortabel als een hobbelpaard dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
'die leeftijd' is bij de Niva een rekbaar begrip natuurlijk. Hij is al ongeveer sinds 1978 vrijwel ongewijzigd in productie.
vergeleken met een middenklasser uit 1978: best comfortabel
vergeleken met een middenklasser uit 2002, het bouwjaar van de mijne: niet echt...
vergeleken met een middenklasser uit 2010:![]()
![]()
![]()
Ik heb twee Citroëns en twee Lada'squote:Op dinsdag 30 november 2010 10:24 schreef Pumatje het volgende:
Fijn om te lezen dat je eindelijk van die achterlijke citroen af bent, dat flapdrollen merk is niets vergeleken met Lada.
lada is cool.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb twee Citroëns en twee Lada's![]()
maar op termijn van elk nog één
ik maak geen deurenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:24 schreef NoBody122 het volgende:
En daarvoor hoef je alleen maar deuren te maken
Heb de 111 ook nog, maar die staat te koop, en heb twee visas, die ooit weer één visa moeten worden, saampjes.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik dacht dat je alleen nog de Nivan had...
Dat is een getunede 2105:quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef Ludwig. het volgende:
http://www.alexmiedema.com/images/010/1017X/IMG_3705-border.JPG
Welk merk en type is die middelste auto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |