Ik ben geen kenner (helaas) maar voorzover ik weet zijn dat dezelfde bakken. Afvullen die hap dus!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit probleem is toch verholpen nadat de 1.7 motor kwam? Of is de vijfbak van de 1.7 dezelfde als de opgewardeerde vierbak van de 1.6? Want ik heb dus de iets modernere (![]()
![]()
) 1.7
Tweakers zijn eng, zelfs als ze een Niva hebben. Ik ben een betalend lid van de Belgische Niva Vriendenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner (helaas) maar voorzover ik weet zijn dat dezelfde bakken. Afvullen die hap dus!
En als je het zeker wil weten, wil ik je wel in contact stellen met die tweaker? Er is ook een uitgebreid Niva forum in Belgie, maar dat heb je vast al gevonden.
Hoi, ik ben ook een Tweakerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tweakers zijn eng, zelfs als ze een Niva hebben. Ik ben een betalend lid van de Belgische Niva Vrienden
En vandaag gaat het officiële Lada Club Nederland forum van start, dus dit word een van de eerste topics daar![]()
Iig heel erg bedankt dat je me er op wijst! Bij de volgende beurt komt het op de todolist van de garageWant woon-werkverkeer is in mijn geval eenhalf uur rijden, waarvan 28 minuten in de 5
Whehehe. Leuk idee, maar een forum zonder leden gaat je nog niet zo heel veel antwoorden opleveren vrees ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Alexxxxx het volgende:
vraag gesteld in het Niva subforum van het officiële Lada Club Nederland forum
Jij bent absoluut niet eng, integendeelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ook een TweakerDus blijkbaar zijn ze zo eng nog niet
Totaal aantal berichten 430721 | Totaal aantal onderwerpen 20915 | Totaal aantal leden 2764 | Ons nieuwste lid is fredjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Whehehe. Leuk idee, maar een forum zonder leden gaat je nog niet zo heel veel antwoorden opleveren vrees ikpost het ook eens in Belgie zou ik zeggen!
Ja, dat telt niet, ik heb het over specifieke ladaleden die daarvoor lid zijn/wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent absoluut niet eng, integendeel
[..]
Totaal aantal berichten 430721 | Totaal aantal onderwerpen 20915 | Totaal aantal leden 2764 | Ons nieuwste lid is fredje
Maar goed, het Lada Club deel is idd pas sinds vandaag openZijn al een aantal ervaren Niva rijders langer lid
Het forum van de Vlaamse Niva vrienden blinkt ook niet echt uit qua activiteit trouwens!
zijn er toch ook zeker een stuk of 10quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, dat telt niet, ik heb het over specifieke ladaleden die daarvoor lid zijn/worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn er toch ook zeker een stuk of 10En ik verwacht er nog wel een paar bij, het forum is aangekondigd in de LadActueel
Merken/type fora zijn vaak erg leuk en gezellig ja!Van de 205 zijn er trouwens wel IETSJE meer dan van Lada's, in NL dan
Kunnen we mekaar een hand geven, ik hoop ooit nog een Lada Niva te bezittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardstikke gaaf, en past prima in mijn plan om ooit 'landelijk' te wonen - dan heb ik hem natuurlijk nodig om mijn landgoed te doorkruisen
![]()
Vage Niva heb jijquote:
de terberg van mijn broertje gaat na 350.000 km naar de eeuwige jachtvelden ( slooppremie op een nieuwe107).quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Alex, las net je post over de 205 Terberg.. Tijdje terug nog eentje op de sloop in Nunspeet zien staan.. Nostalgiegevoel krijg ik erbij als ik er één zie, vlak bij mijn basisschool stond er altijd eentje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |