Daar ben ik ook blij om maar er moeten gewoon meer taxi's ingezet worden, de meeste worden besteld maar dat wil ik niet ik wil gewoon naar huis als ik naar huis wil...quote:Op zondag 20 december 2009 13:05 schreef Biancavia het volgende:
Wees blij dat er überhaupt taxi's bestaan.
Een minder vriendelijk iemand.quote:
Want jij vindt het minder gevaarlijk om bij een of andere taxichauffeur in de auto te stappenquote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij drinkt niet?![]()
Of je gaat bobben met zo'n gevaarlijk weer
Als iemand me gap zou noemen dan had hij al een kopstoot te pakken voor hij z'n zin af kon makenquote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef ManianMan het volgende:
r
[..]
Een minder vriendelijk iemand.
Je kan bijvoorbeeld zeggen: "Luister eens gap! Als je nu niet je bek houdt, dan krijg je een kopstoot dat wil je niet weten."
Ja, het zijn vaker veiligere auto'squote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Want jij vindt het minder gevaarlijk om bij een of andere taxichauffeur in de auto te stappen
Waarom? Omdat iemand jaloers is op de aandacht die ik krijg? Omdat ik vind dat een half uur wachten op een taxi al lang is? Of is het iets anders?quote:
quote:
Dan had ik die al snel ontwekenquote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als iemand me gap zou noemen dan had hij al een kopstoot te pakken voor hij z'n zin af kon maken
Hij reed op 1 cm afstand van de auto (zonder spiegel) langs me heen. De spiegel raakte mij zelfs lichtjesquote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef John_Q het volgende:
Toen je bijna werd aangereden had je die taxichauffeur uit zijn taxi moeten slepen.
Nu gaat hij dat gewoon vaker doen.
TS kan niet dansen en werd nagewezen en uitgelachen!quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef ManianMan het volgende:
Gister fijn uit geweest, ik had bijna ruzie met een of andere gap omdat ik daar op een brug stond te dansen en zijn chick de hele tijd naar mij wees maar verder was het super gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |