Er moet ook een dop opquote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef Levolution het volgende:
Hoe moeilijk is het om een regenpijp heel te houden?
Of heb je Pringles kokers gebruikt?
Die kun je toch vastmaken. Er zijn schroefdoppen te koop voor regenpijpen. Heb je foto's van je kanon?quote:
Ik had op zich nog niet zon professionele. Maar ik weet al waardoor het komt. Ik had er dus een aardappel in alleen door de kou is hij een beetje vast gaan zitten. Het gas kan dan nog maar 1 kant op en dit was dus de achter kantquote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die kun je toch vastmaken. Er zijn schroefdoppen te koop voor regenpijpen. Heb je foto's van je kanon?
Ze hoeven ook niet professioneel, het gaat om de simpliciteit en de functie. Hoe beter die aardappel vastzit hoe verder hij zal komen, maar dat weet jij ook wel. Dus een schroefdop zou moeten werken (want dat zal altijd beter vastzitten dan een aardappel).quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik had op zich nog niet zon professionele. Maar ik weet al waardoor het komt. Ik had er dus een aardappel in alleen door de kou is hij een beetje vast gaan zitten. Het gas kan dan nog maar 1 kant op en dit was dus de achter kant
Hij deed het ook wel goed want de knal was er wel. Ik had er nog extra weinig in gedaan (1x gespoten). Maar de aardappel was echt helemaal vast dus ik dacht oo dat lukt wel wat later heel erg dom was. En de aardappel zit er nu nog steeds vast inquote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet professioneel, het gaat om de simpliciteit en de functie. Hoe beter die aardappel vastzit hoe verder hij zal komen, maar dat weet jij ook wel. Dus een schroefdop zou moeten werken (want dat zal altijd beter vastzitten dan een aardappel).
Paar jaar geleden voor het laatst gedaan, echt mooi. Die dingen gaan echt hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |