SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het verhaal gaat over een man wiens dochterje en vrouw door 2 junks worden afgeslacht maar de hoofddader er met een relatief lichte straf afkomt door een falende rechter. 10 jaar later keert de man terug om op gruwelijke wijze het hele gerechtelijke systeem te laten boeten voor de misstap. Sterke rol van Gerard Butler.
Raar dat je er zo weinig van hoort. Meer mensen hem al gezien?
[ Bericht 10% gewijzigd door Ritmo op 20-12-2009 12:58:33 ]-
Oeps.quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef baNEEL het volgende:
Gerard Butler, Jamie Foxx. Niet James Butler.
Vergeet de Death Wish films met Bronson niet.quote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ja, sprak me ontzettend aan en deed me vaag denken aan films als Fracture, Instinct, Death Sentence en toch ook wel, Saw. Laatste tien minuten van de film gingen veel te snel en hoewel leuke plotwending, vond ik het niet passen bij het briljante karakter van Butler. Of ik was gewoon teleurgesteld. Toch wel verrassende film!
Idd dat einde is jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ja, sprak me ontzettend aan en deed me vaag denken aan films als Fracture, Instinct, Death Sentence en toch ook wel, Saw. Laatste tien minuten van de film gingen veel te snel en hoewel leuke plotwending, vond ik het niet passen bij het briljante karakter van Butler. Of ik was gewoon teleurgesteld. Toch wel verrassende film!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:36 schreef Daskaar het volgende:
[..]
goede reaktie!
dit topic gaat nog ergens heen zo!
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Ritmo het volgende:
Wat ik niet helemaal snapte was wat er nou achter die moord op z'n vrouw en dochter zat? Ze waren zwaar onder invloed van drugs, maar zat er verder nog iets achter ofzo?
quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef baNEEL het volgende:
Gerard Butler, Jamie Foxx. Niet James Butler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |