Bek houwequote:Op zondag 20 december 2009 11:30 schreef jaash het volgende:
en het hele land op ze kop.
"GEEN BUSVERKEER DOOR SNEEUWVAL"
"WINTERWEER ZIT EREDIVISIE DWARS"
"WAARSCHUWING VOOR AUTOMOBILISTEN BLIJF THUIS!"
"SNEEUWSPOREN VERADEN INBREKER"
Het is wat. die sneeuw.nou doei
Waar is die verplichte veldverwarming in de eredivisie. Zeiltje boven het veld spannen en klaar is iedereenquote:Op zondag 20 december 2009 11:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dit dussneeuwt het eens een x gelijk alles aflasten, wat een faalbende die knvb
idd, ik begrijp het ook niet zo goed, ze zullen wel geen zin hebben de voetballertjes denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waar is die verplichte veldverwarming in de eredivisie. Zeiltje boven het veld spannen en klaar is iedereen
Ik denk niet dat de spelers daarover gaanquote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
idd, ik begrijp het ook niet zo goed, ze zullen wel geen zin hebben de voetballertjes denk ik
maar zin hadden ze denk ik ook nietquote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de spelers daarover gaan
Alsof het aan de veldverwarming ligt. Wat denk je van bevroren tribunes en ontoegankelijke wegen?quote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
idd, ik begrijp het ook niet zo goed, ze zullen wel geen zin hebben de voetballertjes denk ik
de ski's onder en hun langlaufend naar het stadion, je bent fan of je bent het nietquote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof het aan de veldverwarming ligt. Wat denk je van bevroren tribunes en ontoegankelijke wegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |