Hier in Roermond sneeuwt het riefushard.quote:Op zondag 20 december 2009 09:34 schreef john6 het volgende:
die paar vlokken wat vallen?
Hier in Amsterdam sneeuwt het ook behoorlijk. Ik kan nog maar een paar honderd meter ver kijken.quote:Op zondag 20 december 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier in Roermond sneeuwt het riefushard.
Voerendaal ligt bij Kerkrade toch?quote:Op zondag 20 december 2009 09:37 schreef john6 het volgende:
Meen je niet? Als ik weer online bekijk moesten we al vanaf 6 uur sneeuw hebben, maar die paar vlokken wat hier vallen kun je tellen. (Voerendaal)
Dat red ik hier in den haag niet eens! Als je de 100 haalt is het veel denk ik!quote:Op zondag 20 december 2009 09:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam sneeuwt het ook behoorlijk. Ik kan nog maar een paar honderd meter ver kijken.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier in Roermond sneeuwt het riefushard.
Pech heb je, begint nu gelukkig hier ook, was er de hele ochtend al op het wachten, heb strooidienstquote:Op zondag 20 december 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voerendaal ligt bij Kerkrade toch?
Hopelijk weinig sneeuw daar dan
' t Is net Almelo, alleen is het hier nog 'mistiger'. Levensgevaarlijk om nu naar buiten te gaan met auto of fiets.quote:Op zondag 20 december 2009 09:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat red ik hier in den haag niet eens! Als je de 100 haalt is het veel denk ik!
edit:
[ afbeelding ]
yups, ik blijf lekker binnen. Ik geniet wel van het uitzichtquote:Op zondag 20 december 2009 09:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
' t Is net Almelo, alleen is het hier nog 'mistiger'. Levensgevaarlijk om nu naar buiten te gaan met auto of fiets.
Wat lief.quote:Op zondag 20 december 2009 09:53 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop niet dat TS ingesneeuwd raakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |