je zag net ook nog op ze laptop dat ie het fok forum open had staan!quote:Op zondag 20 december 2009 01:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #1754] Waar we van Do zijn verlost...
Ja man.quote:Op zondag 20 december 2009 01:59 schreef Capt.Ortega het volgende:
Ik las op iemands twitter iets over RELLEN bij 't glazen huis vanavond .. was er iets op de Markt of waren die rellen meer als in OUWEHOEREN?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik leef echt met je mee...
Wat je allemaal hebt moeten doorstaan...
Is dat goed nieuws danquote:
Ze zei juist dat ze het wél hoorde omdat ze wakker lag. Dan had ze nog iets om naar te luisteren.quote:Op zondag 20 december 2009 01:59 schreef imc het volgende:
[..]
ann maakte net een opmerking in de richting, van als je er niet ligt kun je er best om lachen.
Kennelijk hebben ann en do dus geen last van gerards organen.
Yup, maar er wordt dan niet elke keer gepost hier.quote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je zag net ook nog op ze laptop dat ie het fok forum open had staan!
Ik zag alleen een zwart programma voor de studioquote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja denk dat dit voor nu een enkeltje bed gaat worden. Jammer dat Gerard niet op dit tijdslot stond geprogrammeerd. Maar denk dat hij tijdens VanVelzen wel staat geprogrammeerd.quote:Op zondag 20 december 2009 01:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen zullen de aanstaande wisseling van de wacht wel gebruiken om zelf ook te wisselen van kijken naar slapen. Op zich een best goed idee op dit tijdstip...
Ik vind ook niet dat Do het goed heeft gedaan. Maar ik vind het geen normaal gedrag om dan zo te gaan fulmineren.quote:Op zondag 20 december 2009 01:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind gaan slapen als je slaapgast bent bij SR ook enigszins holbewonergedrag.
Ik zit me ineens af te vragen of ik je irl kenquote:
En Youp wellicht.quote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja denk dat dit voor nu een enkeltje bed gaat worden. Jammer dat Gerard niet op dit tijdslot stond geprogrammeerd. Maar denk dat hij tijdens VanVelzen wel staat geprogrammeerd.
Ik moet dan kijken, dat wordt legendarisch (hoop ik)quote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja denk dat dit voor nu een enkeltje bed gaat worden. Jammer dat Gerard niet op dit tijdslot stond geprogrammeerd. Maar denk dat hij tijdens VanVelzen wel staat geprogrammeerd.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 01:54 schreef broer het volgende:
Bah, Ofyles, wat een lage manier om je ongenoegen duidelijk te maken.
Trustenquote:Op zondag 20 december 2009 02:01 schreef Piles het volgende:
Mooie tijd om af te sluiten
Tot morgen (middag waarschijnlijk)
Sluit me hierbij aan... slaap lekker allemaalquote:Op zondag 20 december 2009 02:01 schreef Piles het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 02:01 schreef Piles het volgende:
Groningen?quote:Op zondag 20 december 2009 02:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit me ineens af te vragen of ik je irl ken
nee oke, dat is logisch!quote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar er wordt dan niet elke keer gepost hier.
quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan... slaap lekker allemaal![]()
Slaapkop.quote:Op zondag 20 december 2009 02:01 schreef Piles het volgende:
Studie enzo.quote:
Trusten DBquote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan... slaap lekker allemaal![]()
Ik was de oorzaak.quote:Op zondag 20 december 2009 01:59 schreef Capt.Ortega het volgende:
Ik las op iemands twitter iets over RELLEN bij 't glazen huis vanavond .. was er iets op de Markt of waren die rellen meer als in OUWEHOEREN?
quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Cee het volgende:
Ik ga ook m'n mand in. Ik kan die stoffen piemel van Giel nu wel dromen. Ieuw.
Ja ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Studie enzo.
Is het tijd dat ik de radiostream weer aan zet? Zo te zien wel
inddquote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Capt.Ortega het volgende:
Wat is dit? Iedereen haakt ineens af ..
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 02:03 schreef TheGloaming het volgende:
Ik denk dat ik vanuit m'n bed nog even verder kijk en dan ga slapen![]()
Morgen weer om 9 uur op, te vroeg voor een zondag
Hanzehogeschool of RuGquote:
Dat doe ik sowieso wel bij die headlinefilmpjesquote:Op zondag 20 december 2009 02:03 schreef ScottTracy het volgende:
Aaaaaa Daft Punk toch maar die radiostream aanslingeren dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |