ach, da's allemaal weer zo'n gedoe en nergens voor nodig, we verdienden de boete ook.quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef mug89 het volgende:
beetje gek he..
jullie komen ineens van een andere kant en toch houden ze jullie aan.
kun je niet gewoon ontkennen dan? moeilijk te bewijzen lijkt me dat jullie diezelfde personen waren..
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef mug89 het volgende:
beetje gek he..
jullie komen ineens van een andere kant en toch houden ze jullie aan.
kun je niet gewoon ontkennen dan? moeilijk te bewijzen lijkt me dat jullie diezelfde personen waren..
quote:Op zondag 20 december 2009 01:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Gewoon anoniem een potje zeik naar het hoofdkantoor sturen!
Zou ik zeker doen
quote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef Teezie het volgende:
JOAAAAAAAAAAA KOMT-IE-DAN KOMT IE DAN HE!!!!!!!!
ach er zijn momenten dat ik er best 90 euro voor over hebquote:Op zondag 20 december 2009 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ach, da's allemaal weer zo'n gedoe en nergens voor nodig, we verdienden de boete ook.
maar 90 euro vind ik toch wel érg veel.
heuh, naast pierre is een pispaal en daar waren we ook aan het plassen, maar hoe weet jij over welke stad/pispaal ik het heb?quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef Choad het volgende:
Waarom loop je dan niet gewoon even een café binnen om te pissen of pis je in het café waar je al bent? Die pispaal naast Pièrre de Jonge is kapot ofzo volgens mij
Omdat ik uit andere topics weet dat je uit dezelfde stad komt als ik en ik daar al vele malen geweest ben en dit alles dus kan visualiserenquote:Op zondag 20 december 2009 01:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
heuh, naast pierre is een pispaal en daar waren we ook aan het plassen, maar hoe weet jij over welke stad/pispaal ik het heb?
ah. leuk.quote:Op zondag 20 december 2009 01:50 schreef Choad het volgende:
[..]
Omdat ik uit andere topics weet dat je uit dezelfde stad komt als ik en ik daar al vele malen geweest ben en dit alles dus kan visualiseren
Klaag dan ook niet, vrouw. 90 euro is véél te weinig. Reljugend.quote:Op zondag 20 december 2009 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ach, da's allemaal weer zo'n gedoe en nergens voor nodig, we verdienden de boete ook.
maar 90 euro vind ik toch wel érg veel.
ik vind 90 euro best veel.quote:Op zondag 20 december 2009 01:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Klaag dan ook niet, vrouw. 90 euro is véél te weinig. Reljugend.
ja dat is in ieder geval wel gratis!quote:Op zondag 20 december 2009 02:12 schreef Koko_Banana het volgende:
Je had het beter in je broek gedaan.
breda, staan er 3 (of 4?) in totaal, in de binnenstad.quote:Op zondag 20 december 2009 02:22 schreef BlackLining het volgende:
Waarom ontken je dan niet gewoon?
Trouwens, pispalen die niet omhooog komen? Sowieso, pispalen? Woon ik dan in zo'n afgelegen boerengehucht dat ik daar nog nooit van gehoord heb?
DAT NEEM JE TERUG MIJN TANTE IS DOODGEGAAN AAN AIDS.quote:Op zondag 20 december 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
HAHA TS HEEFT NU AIDS
EN IS GAY INDIEN BALLEN ELKAAR HEBBEN AANGERAAKT
HET SPIJT ME GECONDOLEERD MET JE TANTE MAAR JE BLIJFT GAY INDIEN BALLEN ELKAAR HEBBEN AANGERAAKTquote:Op zondag 20 december 2009 02:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
DAT NEEM JE TERUG MIJN TANTE IS DOODGEGAAN AAN AIDS.
CORRECT.quote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
HET SPIJT ME GECONDOLEERD MET JE TANTE MAAR JE BLIJFT GAY INDIEN BALLEN ELKAAR HEBBEN AANGERAAKT
Jezus dat is toch een flitspaal?quote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
breda, staan er 3 (of 4?) in totaal, in de binnenstad.
zoeen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |