Dit.quote:Op zondag 20 december 2009 01:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jah lekker zo'n ding tussen me reet lekker!!![]()
Door jou loopt de hele evolutie spaak.quote:Op zondag 20 december 2009 01:19 schreef harm-1985 het volgende:
Ja ik ben hetero en draag ze met alle plezier, en het is volstrekt belachelijk om dit met gay te vergelijken. tegenwoordig dragen hetero mannen het ook.
Tijd kan niet altijd stil blijven staan he !!!
Ik weet natuurlijk niet of het voor een man anders is ivm eventuele beharing en aanhangsels maar ik draag zelf vaak een string en ik voel het niet eens meer.quote:Op zondag 20 december 2009 01:23 schreef nicknicknickname het volgende:
NOT
dat kan toch niet lekker zitten
Die gast kan beter een sok in z'n boxer stoppen dit ziet er ook niet uit..quote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef snakelady het volgende:
Dit vind ik veel sexier voor een man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skinny jeans bij mannen...quote:Op zondag 20 december 2009 01:29 schreef Nailpolish het volgende:
Ziet er niet uit!!!! En wat is de toegevoegde waarde van een string bij een man? Voor een vrouw is het een uitkomst omdat je bij het dragen van een strakke broek dan de onderbroek lijntjes niet zichtbaar zijn. Of draagt TS ook strakke broeken en leggings?
Al in de jaren `80 is unaniem besloten dat het gay is en ondersteunend bewijs werd geleverd vanuit wetenschappelijke hoek.... het is schadelijk voor je teelbal kanker enzo... geen kinderen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:19 schreef harm-1985 het volgende:
Ja ik ben hetero en draag ze met alle plezier, en het is volstrekt belachelijk om dit met gay te vergelijken. tegenwoordig dragen hetero mannen het ook.
Tijd kan niet altijd stil blijven staan he !!!
quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef harm-1985 het volgende:
Gewoon alles weghalen kwa beharing. en een string is tegenwoordig ook voor hetero mannen. dus het kan tegenwoordig. gelukkig. en nog een pluspunt is dat je penis goed blijft liggen. en nee heb geen kleingeschapen gereedschap voordat daar grappen van ontstaan,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |