SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat een paar kleuters over z'n arm hebben getekend.quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Biancavia het volgende:
Je bent vermoord en getransformeerd in een krijttekening op straat!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Trollface. het volgende:
TS heeft geen vingers, tenen, haar, ogen, mond, neus en oren.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer dat een paar kleuters over z'n arm hebben getekend.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef Sobraine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een joekel dan
Ein Zwei POLIZEI!!1!!!Nomnom!!!Nom!!11!Einz!
Nee dat is de kut van tsquote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef OmNomNom het volgende:
is dat je piemel?
Die man was een monster dat afgeschoten moest worden.quote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ik vond dat een hele zielige film hoor!
En die man ook....![]()
...quote:Op zondag 20 december 2009 02:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Die man was een monster dat afgeschoten moest worden.
Bij het grofvuil zetten en hopen dat ik het vergeet. Wat een gedrochtquote:Op zondag 20 december 2009 02:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...
stel jij wordt ooit vader of moeder, weet ik wat jij bent en dan krijg je een kind die er zo uit zou zien wat zou jij dan doen, je jachtgeweer pakken ofzo?
ja....het is wel je kind nml.quote:Op zondag 20 december 2009 02:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Bij het grofvuil zetten en hopen dat ik het vergeet. Wat een gedrochtJe moet er toch niet aan denken dat je daarmee over straat moet? Zou jij hem wel gaan opvoeden dan
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |