Toen gaf TS hem een iPodquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
En toen en toen en toen?
Of anders?quote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
Je hebt hem toch maar 10 euro gegeven. Ik zou je nieuwe bezorger te vriend houden!
Sluiten ze je op in hun caravan en moet je de hele dag naar die vreselijke zigeunermuziek luisteren natuurlijk!quote:
Pics van je buurmeisjequote:Op zondag 20 december 2009 00:32 schreef Dropdown het volgende:
Hier kwam er ook één terwijl wij een Nee-Nee sticker hebben + ons buurmeisje heeft alle folders en kranten in deze wijk.
Die gozer zijn moeder liep ook nog met hem mee. Die gozer liep dus de boel te naaien, en zijn moeder vond het nog goed ook.
Toen ik er wat van zei kreeg ik als antwoord: maar ik doe die en die krant.
Ik: Ja, die krijgen wij niet.
Hij: Jawel, elke week
Ik: Nee, niet, als jij hem een jaar bij ons bezorgt, krijg jij volgend jaar geld, ok?
Volgend jaar doet hij toch geen kranten meer.![]()
Toen maar op mijn buurmeisje gewacht
Toen belde ik Michelos en die sloeg die gast de tering in samen met zijn vriend Rinus die heeft jui-jitsu ervaringquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef Choad het volgende:
Gelukkig is het koude weer en de sneeuw van de afgelopen dagen een mooie test voor de krantenbezorgers. Sowieso staat één keer de krant niet op tijd gelijk aan geen nieuwjaarsbonus
Ligt er natuurlijk aan, als ze er hard voor werken en ze doen in mijn ogen iets extra's dan krijgen ze wel wat fooi. Als het te lang duurt, het eten niet lekker is of wanneer ze niet luisteren naar mijn bevelen krijgen ze ook geen fooi. Een pijpbeurt onder tafel van de gastvrouw bijvoorbeeld kan wonderen doenquote:Op zondag 20 december 2009 01:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
Jij geeft zeker ook geen fooi in een restaurant, ook niet als het bedrag 98,20 euro is?
waarom zou je fooi moeten geven? De fooi is allang in de prijs verwerkt hoorquote:Op zondag 20 december 2009 01:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
Jij geeft zeker ook geen fooi in een restaurant, ook niet als het bedrag 98,20 euro is?
Misdaad loont niet..quote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is gierig. Scheep hem af met 50 cent. Is ie ook blij!
Conclusie: TS is Scrooge.
nou bij mijn krantenbezorger wel. Heb me inmiddels maar aangemeld voor email bezorging van de lokale krantquote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef mug89 het volgende:
[..]
Misdaad loont niet..
beetje geld geven voor iets dat ie nog moet gaan doen..
het is geen webwinkel
2 hele euro's???!!!! Teeering, wat zou ik blij zijn als ik bij jou de krant bezorgde.quote:Op zondag 20 december 2009 01:50 schreef vronie het volgende:
ik geef alle bezorgers 50 eurocent.
De ochtend krantbezorger krijgt 2 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |