Dit is een terechte klacht, geen bagger.quote:
Ah, we hebben een kenner.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef drumminggod het volgende:
Dat zachte zit ook in een gewone mars, en dan lust je het wel? XD
Ik vind een gewone Mars ook niet echt lekker, krijg hem wel op natuurlijk want het is chocolaquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef drumminggod het volgende:
Dat zachte zit ook in een gewone mars, en dan lust je het wel? XD
Oké.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een terechte klacht, geen bagger.
conclusie: geen Mars planets meer:) als je die andere wel lekker vind koop je gewoon maltesers:)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Ik vind een gewone Mars ook niet echt lekker, krijg hem wel op natuurlijk want het is chocola![]()
Geef mij maar een Kitkat!
Deze zaten in een grote zak waar altijd van alles inzit (mars, snicker, enz) om te proberen. Dus eigenlijk is het gewoon m'n eigen schuldquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef drumminggod het volgende:
[..]
conclusie: geen Mars planets meer:) als je die andere wel lekker vind koop je gewoon maltesers:)
haha:p. Dus geen Mars planets meer voor TS:) doe hem maar een KitKat ofzo:pquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Deze zaten in een grote zak waar altijd van alles inzit (mars, snicker, enz) om te proberen. Dus eigenlijk is het gewoon m'n eigen schuld
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef Apebeer het volgende:
Haha ik stond op Utrecht Centraal. Er reden geen treinen en daarom was er gratis koffie.
Zo'n wijf wilt koffie en 2 zakjes Mars Planetjes, maar die weet niet dat de koffie gratis is.
Dus wijf achter de kiosk: mevrouw het is gratis![]()
Vrouw pakt alles en loopt weg.
Vrouw achter kiosk blijf beduusd achter![]()
De Mars Planets waren natuurlijk niet gratis![]()
Hoe kan je dit nou teringherrie noemen, cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef DaanA het volgende:
Ik dacht dat je het had over "Mars" uit "The Planets"![]()
Lelijk kutstukTeringherrie.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |