hoeveelste??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef o.us het volgende:
GOD, BEN IK HET DEELNUMMER VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit komt mij bekend voor, wanneer heb ik dit eerder gehoord?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
hahaha ik wist niet wat ik open moest maken..ik dacht ik wacht wel
die mannen doen het maar zelf.
Bij deze herzie ik mijn mening.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef o.us het volgende:
GOD, BEN IK HET DEELNUMMER VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weet ik niet wanneer??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voor, wanneer heb ik dit eerder gehoord?
Heb al om een TT-change gevraagd in het FB.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij deze herzie ik mijn mening.
Omdat Carnisselande mooi is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
Waarom komen alle Marokkanen die ik ken uit Rotterdam of studeren er?
Omdat Rotterdam tof is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
Waarom komen alle Marokkanen die ik ken uit Rotterdam of studeren er?
Barendrekquote:
Barendrek*quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
is dat niet in barendrecht?
Half. Officieël is het Barendrecht, maar wij wonen meer tegen Slinge aan dan dat dorpje van een Barendrecht. En de RET rijdt hier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
is dat niet in barendrecht?
ik heb daar familie wonen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Half. Officieël is het Barendrecht, maar wij wonen meer tegen Slinge aan dan dat dorpje van een Barendrecht. En de RET rijdt hier.
hahah is moeilijk hier wennen na m.nl inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
waarom is die vorige gesloten? nu is dit het volgende deel ofzo?
sorry ben marokko.nl gewend help me integreren
dus er wordt hier gewerkt met delen.
mag ik vragen waarom?
Masalama.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik heb daar familie wonen.
ik ga ff tv kijken ben moe
ciaooo allemaal.
mocro's invasieeeequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef HAKIM_1988 het volgende:
waarom is die vorige gesloten? nu is dit het volgende deel ofzo?
sorry ben marokko.nl gewend help me integreren
dus er wordt hier gewerkt met delen.
mag ik vragen waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |