quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef DaanA het volgende:
Gewoon ff oraal penetreren, hebben de auders wat meer reden om te troosen.
Fucking hell, jij bent echt walgelijk dom.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef DaanA het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind; jouw opmerking of AUDERS.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:15 schreef DaanA het volgende:
Als jij die lelijke del bent van vorige week, give me a break, volgende keer zal ik mezelf niet zo focussen op je builen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:18 schreef griekjeee het volgende:
MENSEN GELOOF DIT JONGETJE NIET, HIJ BAKT ER NIKS VAN IN BED!!!111
Verkapte kijk-mij-iemand-geneukt-hebben-post.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Als jij die lelijke del bent van vorige week, give me a break, volgende keer zal ik mezelf niet zo focussen op je builen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Fucking hell, jij bent echt walgelijk dom.
Ik was dat knappe meisje van twee weken terug dat mijn spullen pakte toen ik je kleine pielemuisje had aanschouwd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Als jij die lelijke del bent van vorige week, give me a break, volgende keer zal ik mezelf niet zo focussen op je builen.
Ik kan slecht tegen mensen waarvan hun eerste gedachte, een kind oraal penetreren, isquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef DaanA het volgende:
[..]
Goed, maar er maar wat anders van, waardoor ze wél zielig zijn. Geef ze een tik op hun gezicht, een pak voor de broek, scheld ze eens goed de huid vol, weet ik veel, ik kan er in elk geval slecht tegen als ouders alleen maar bezig kunnen zijn met hoe zielig hun spruit is zonder acht te slaan op wat dat kutkind eigenlijk voor anderen aan het doen is.
Builen? Wtfquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Twee weken terug was ik in België, tevens praat je te gevat en mannelijk voor mijn smaak. Ik had je dus sowieso nooit gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik was dat knappe meisje van twee weken terug dat mijn spullen pakte toen ik je kleine pielemuisje had aanschouwd.
Voel je je bedreigd als iemand gevatter is dan je zelf bent?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Twee weken terug was ik in België, tevens praat je te gevat en mannelijk voor mijn smaak. Ik had je dus sowieso nooit gedaan.
Nee, jouw mannelijke manier van gevat zijn vind ik afstotelijk. Ik geef ook nergens aan dat ik in de veronderstelling ben dat jij gevatter bent, als jij denkt dat ik een standaard kleine piemel opmerking zodanig gevat vindt dat ik onder de indruk ben dan ben jij in mijn ogen juist een heel simpel meisje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voel je je bedreigd als iemand gevatter is dan je zelf bent?
Dat kant niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:37 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee, jouw mannelijke manier van gevat zijn vind ik afstotelijk. Ik geef ook nergens aan dat ik in de veronderstelling ben dat jij gevatter bent, als jij denkt dat ik een standaard kleine piemel opmerking zodanig gevat vindt dat ik onder de indruk ben dan ben jij in mijn ogen juist een heel simpel meisje.
Maar wel passend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:37 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee, jouw mannelijke manier van gevat zijn vind ik afstotelijk.
Ik had niet verwacht dat ik op dat kleine piemeltje zou kunnen trappen, maar blijkbaar ben je toch op je pikkie getrapt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:37 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee, jouw mannelijke manier van gevat zijn vind ik afstotelijk. Ik geef ook nergens aan dat ik in de veronderstelling ben dat jij gevatter bent, als jij denkt dat ik een standaard kleine piemel opmerking zodanig gevat vindt dat ik onder de indruk ben dan ben jij in mijn ogen juist een heel simpel meisje.
Je wekt wel echt de indruk dat je "gevatter" bent als mij met dit soort pareltjes. Ik krijg dagelijks te maken met kinderen van 6 die gevattere opmerkingen makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ik op dat kleine piemeltje zou kunnen trappen, maar blijkbaar ben je toch op je pikkie getrapt.
die wordt later vast bulldozerbestuurder of iets in die richting...quote:
Nice comeback, ik had net zo goed je vorige post tweemaal kunnen lezen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Je wekt wel echt de indruk dat je "gevatter" bent als mij met dit soort pareltjes. Ik krijg dagelijks te maken met kinderen van 6 die gevattere opmerkingen maken.
Leugens!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:41 schreef damsco het volgende:
Wellicht omdat Griekje een kloon van Biels is. Of had ik dat niet mogen zeggen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nice comeback, ik had net zo goed je vorige post tweemaal kunnen lezen.
Je weet dat je niet hoeft te posten hè?quote:
Wie bepaalt die regels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je weet dat je niet hoeft te posten hè?
Nah dit jochie is niet aan het huilen hoor. Die zit in z'n broek te schijten omdat hij iets niet mag..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef Bomil het volgende:
Kinderen horen te huilen idd.
[ afbeelding ]
En dan heet het subforum..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef TimKuik het volgende:
Geachte Yvonne en Danny,
Zouden wij een forum mogen waar we de hele tijd op kinderen mogen kankeren?
Mvg,
TimKuik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |