Bedankt, ik zal even kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 21:58 schreef Brammie1 het volgende:
2 jaarik vervang ze om de 4 maanden ongeveer. Heb zelf de Ernie Ball Hybrid Slinky's, zijn goeie snaren voor rock enzo. Goeie plectrumsnaren. Normale dikte (.45, .65, .85, .105). Dunnere snaren zijn leuk voor als je veel slapt, dikkere snaren voor als je vaak je gitaar downtuned (naar CGCF bijvoorbeeld).
Standaard Dunlop snaren zijn ook aan te bevelen, zijn iets goedkoper dan de Ernie Ball's.
Zo nu en dan even uitkoken, dan gaan ze langer mee.quote:
één voor één, anders valt opeens de spanning die op de hals staat opeens weg en kan 'ie krom gaan staan.quote:Op zondag 27 december 2009 22:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal even kijkenNog een vraag. Als je je snaren vervangt, haal je dan alles tegelijk los, of moet dat één voor één gebeuren?
Dat dacht ik alquote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
één voor één, anders valt opeens de spanning die op de hals staat opeens weg en kan 'ie krom gaan staan.
Moet je eens op YouTube naar filmpjes zoekenquote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef Sautor het volgende:
Knappe jongen die ze er ook allemaal in 1x tegelijkertijd erafhaalt
Ik vervang ze om het half jaar. Omdat ik meerdere bassen bespeel slijten ze per bas minderquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, twee jaar is wel extreem lang. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar Ernie Ball. DR als goede tweede.
Zijkniptang, niet tegelijk, maar met korte pauzesquote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef Sautor het volgende:
Knappe jongen die ze er ook allemaal in 1x tegelijkertijd erafhaalt
http://www.gpdusa.com/6_String-EMG_40P.htmlquote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom wil ik altijd dingen hebben die moeilijk te krijgen zijn?. Iemand nog een idee waar ik een EMG 40P kan kopen? De Duitsers hebben hem niet en alle winkels in NL die ik ken ook niet.
GB is misschien een optie...
Ohquote:Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is echt dubbel van wat hij hoort te kosten.
hoogstwaarschijnlijk dat ze hem bij bassmatters (nijmegen) hebben of kunnne bestellen. is een echt goede bas speciaalzaak, daat heb ik mijn aguilar odb-3 laten inbouwen, terwijl er vele zich er niet aan durfden te wagen, omdat er echt weinig ruimte in de ''pocket'' zat.quote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom wil ik altijd dingen hebben die moeilijk te krijgen zijn?. Iemand nog een idee waar ik een EMG 40P kan kopen? De Duitsers hebben hem niet en alle winkels in NL die ik ken ook niet.
GB is misschien een optie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |