Waarop?quote:
Uhuhquote:
Hoezo?quote:
Wie ze van ons kiest?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, trigger heeft de vraag nog niet gesteld. Laat maar.
Ik wil weten waarom.quote:
Je mist de smiley geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
[..]
En waarom is dit leuk nieuws voor mij? Het lijkt mij juist slecht nieuws.
Of is dit een taalkundig truukje wat ik hier uithaal? Iets wat alleen hele intelligente mensen kunnen doen?quote:
Niet dat ik zeg dat ik intelligent ben. Straks krijg ik Sjibble weer over me heen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Of is dit een taalkundig truukje wat ik hier uithaal? Iets wat alleen hele intelligente mensen kunnen doen?
Suggereer je hier nu stiekem dat ik niet heel intelligent ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Of is dit een taalkundig truukje wat ik hier uithaal? Iets wat alleen hele intelligente mensen kunnen doen?
Vast niet, ik begreep het namelijk ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wiens kloon je bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Suggereer je hier nu stiekem dat ik niet heel intelligent ben.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wiens kloon je bent.
Begrijpen is wat anders dan het daadwerkelijke truukje uithalen, he.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vast niet, ik begreep het namelijk ook.
Zeg, dit is geen kijk-mij-eens-Biels-zijn-en-perfect-en-intelligent-enzo-zijn-topic.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Begrijpen is wat anders dan het daadwerkelijke truukje uithalen, he.
En lekker.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg, dit is geen kijk-mij-eens-Biels-zijn-en-perfect-en-intelligent-enzo-zijn-topic.
Handtekeningen aanvragen kan via pm.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef jo-ep het volgende:
knap hoor.. een heel topic door maar één persoon gemaakt
Wat zij zei!!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Griekjeee is geen RacerDKB![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |