het is mijn auto nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bel even de ANWB. Die komen aan huis.
Leenauto schadebedrijf? Die hebben meestal wel ANWB dekking.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
het is mijn auto nieten ik ga daar echt niet voor dokken !
Fixt, even snel naar vaders gereden. die had een handig ding met een lampje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leenauto schadebedrijf? Die hebben meestal wel ANWB dekking.
het was de bovenste, de 5e of 6e vanaf links.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:52 schreef ThaFreak het volgende:
onderste rij zo uit me hoofd.....
veel voorkomend probleem van de Fox
Ik zal morgen wel even het schadebedrijf bellen, laat hun wel beslissen wat er aan moet gebeuren.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef Sounddragon het volgende:
Da's een spanningzoekertje, altijd handig, knijpertje op massa, prik op een stekker/draadje > lampje aan = prik.. lampje niet aan > duidelijk geen prik![]()
Let wel even op dat je ruitenwissers dus blijkbaar meer als 10 Ampere verbruiken, en dat de fabrikant mischien de kabelboom daar niet op heeft berekend.. met je 20A zekering kun je dus het dubbele door die bedrading prakken, en als je pech hebt wordt dat een fikkie bij langere tijd achter elkaar de ruitenwissers gebruiken want dan wordt de boel serieus warm..
Misschien wel handig om er even naar te laten kijken door iemand die er verstand van heeft, ook al 'is het niet jouw auto', wat ik overigens een beroerde kutmentaliteit/opmerking vind, maargoed dat vroeg je niet
zeg aub niet dat je er een dubbel zo zware zekering in hebt gestoken en haal die er ook weer uit.quote:Op zondag 20 december 2009 09:15 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel even het schadebedrijf bellen, laat hun wel beslissen wat er aan moet gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |