abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75811750
Ik had recentelijk een advertentie geplaatst in de krant over een vacature in mijn bedrijf. Er werden dames gezocht en de positie betaalt met 15 Euro per uur. Nou in en vanzelf vind ik dat niet spectaculair maar er komen bij mij minstens 15 emails per dag binnen. Al de kandidaten zijn serieus en proberen keihard het baantje in de wacht te slepen. Ik krijg dan ook allerleie foto's, CV's, mobiel nummers, en mooi geschreven meldingen van interesse.

Je kan je ook voorstellen dan dat ik veel interviews iedere dag moet doen om de juiste te vinden. Er komt zo'n dame bij mij langs op een dag, een jaar of 21 oud, en met haar voer ik het interview uit. Bij het einde vraagt ze me of ik haar meteen de baan wil uitreiken. Ze vraagt dit met een glitter in haar ogen, een stralende glimlach, en ook spanning in haar stem. Ik vertel haar dat ik eerst even na moet denken, en dat ik ook een opvolgende interview met een andere kandidaat heb later in de dag.

We gaan eventjes iets anders bespreken, maar het keert uiteindelijk daarnaar terug.
Ze herhaalt haar vraag of ik haar ter plek de baan wil aanreiken. ik zeg dat ze wel een sterke kandidaat is en dat ik het inderdaad wel zou overwegen. Ik zie niets aan haar uiterlijk natuurlijk, maar merk toch ook dat ze dit niet echt pikt.

We sluiten dan af, en zij gaat weg.

Een paar uur later die dag, bel ik haar op, om haar melding te geven van acceptatie. Er antwoordt een zachte, piepkleine stem waarvan ik denk dat het een kleuter is, en een tiental seconden later werd er opgehangen. Ik bel terug over een paar minuten want ik denk dat het fout is, en dat haar kleine zusje of zo haar mobieltje heeft gepakt.

Maar ditmaal gaat het direct naar haar antwoordapparaat en ik moet een berichtje achterlaten.

Vreemd genoeg, ik hoor nooit meer van deze desbetreffende jonge dame.

KLACHT: Moge het duidelijk zijn, dames die geen steentje ongemoeid laten om aan een baan te komen.
pi_75811883
Ik zou ze neuken want ze vragen er eigenlijk om.
pi_75811903
ze heeft de baan toch juist laten zitten

wat volg ik hier niet aan
pi_75811935
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Koko_Banana het volgende:
natuurlijk zou je dat doen internetheld
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:14:48 #5
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75811938
Wat? Wat is er nu gebeurt dan?
pi_75811967
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

natuurlijk zou je dat doen internetheld
Ik geef gewoon wat advies, en neen, ik ben geen internetheld.
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:16:53 #7
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75811994
ik snap het niet
pi_75812000
huh
pi_75812070
Samenvatting:
TS voert sollicitatiegesprekken, mooi meisje vraagt om baan, mooi meisje krijgt niet meteen baan, TS belt later om te zeggen dat ze die baan wel heeft, mooi meisje reageert niet meer.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75812103
Bij zien van de TT dacht ik dat je constant lekkere wijven neukte die een baan wouden hebben
pi_75812132
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef Hetiszover het volgende:
Samenvatting:
TS voert sollicitatiegesprekken, mooi meisje vraagt om baan, mooi meisje krijgt niet meteen baan, TS belt later om te zeggen dat ze die baan wel heeft, mooi meisje reageert niet meer.
en daarom is het niet erg logisch dat TS beweerd dat ze alles voor die baan zou doen. ze doet er eigenlijk juist helemaal niks voor want ze neemt niet eens de moeite om de telefoon op te nemen
pi_75812140
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef Biels het volgende:
Derevaun Seraun.
pi_75812161
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Yreal het volgende:
Bij zien van de TT dacht ik dat je constant lekkere wijven neukte die een baan wouden hebben
''wouden hebben''

kom je soms uit limburg?
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:22:51 #14
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_75812215
quote:

quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:14 schreef Biels het volgende:
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
ik snap het niet
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef Yreal het volgende:
Deze replies samen beschrijven mijn verwarring.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_75812219
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:21 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

jij hebt nog niet gereageerd op mijn o zo leuke commentaar in dat alcohol-topic, dat is er gebeurd xD
pi_75812429
quote:

Het feit dat ik niet meteen garantie wou geven zag ze aan voor afwijzing. Misschien heeft ze ook nooit dat berichtje van mij echt beluisterd. En daarom komt het erop aan dat deze dames het niet aankunnen om afgewezen te worden.
pi_75812433
Daarom moet je ook nooit Nederlandse meiden aannemen.
pi_75812465
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Dat soort baantje gaat het niet om.
pi_75812473
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef ikbenklaar het volgende:

[..]

Het feit dat ik niet meteen garantie wou geven zag ze aan voor afwijzing. Misschien heeft ze ook nooit dat berichtje van mij echt beluisterd. En daarom komt het erop aan dat deze dames het niet aankunnen om afgewezen te worden.
oke zeg dat dan. dat is totaal iets anders dan alles doen voor een baan

[ Bericht 4% gewijzigd door apenkutkop op 19-12-2009 21:17:32 ]
pi_75812550
Prima toch! Zo iemand wil je toch niet in dienst.

Wat mij betreft heb je een uitstekende selectieprocedure ontwikkeld, gefeliciteerd!
pi_75812607
misleidende titel!
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_75812617
zou je haar hebben gegeven TS?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_75812812
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
zou je haar hebben gegeven TS?
Ik probeer objectief en eerlijk te blijven in mijn werk, en laat me niet door dat soort persoonlijke gevoelens leiden.
pi_75812879
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef ikbenklaar het volgende:

[..]

Ik probeer objectief en eerlijk te blijven in mijn werk, en laat me niet door dat soort persoonlijke gevoelens leiden.
Maar je hebt nu toch niks meer met haar te maken dus dan kan je die vraag wel beantwoorden,
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  Moderator zaterdag 19 december 2009 @ 19:48:31 #25
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_75812998
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef ikbenklaar het volgende:

[..]

In dat geval komt je TT helemaal niet overeen met je eigenlijke klacht. Verwarring alom!
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')