Hoe raad je hetquote:
Och, een laagje van 5cm kan je prima doorheen baggeren, alleen vervelend dat je niet ziet wat eronder ligt, en dus opeens een gat tegen kan komenquote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Andromache het volgende:
Ik moet ook nog ergens heen vanmiddag. Ik vertrouwde het wel om door verse sneeuw te gaan fietsen. Moet ik dat plan toch maar gaan skippen?
Wij zijn net terug van de kerk en als het niet hoeft zou ik de weg niet opgaanquote:
goede gok die 3 uurquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Luco het volgende:
Zo, m'n ouders hebben het gered hoor...
Jup, in 1 beweging door de sneeuw terug op het originele plekjequote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij zijn net terug van de kerk en als het niet hoeft zou ik de weg niet opgaan
Al vond ik het stiekem wel leuk, was meer glijden dan rijden.
Maar ik kan vanaf nu wel legendarisch goed parkeren
Waar hebben we een rem voor nodig? We hebben 35 CM sneeuw op de parkeerplaats. Dan remt alles vanzelf welquote:Op zondag 20 december 2009 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
met behulp van de handrem je auto geparkeerd?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar hebben we een rem voor nodig? We hebben 35 CM sneeuw op de parkeerplaats. Dan remt alles vanzelf wel
Mja, je glijd alle kanten op, dus met de handrem er bij kom je de bochten nog makkelijker om :pquote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar hebben we een rem voor nodig? We hebben 35 CM sneeuw op de parkeerplaats. Dan remt alles vanzelf wel
Zit daar worst in?quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb twee van die grote blikken erwtensoep en ik ga straks gewoon naar de snackbar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |