Dit ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maak de ventilatoren eens helemaal schoon
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen die hun PC schoppen als-ie lawaai maakt!.
.
Jawel hoor, maar die TV heeft me 50 euro gekost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:29 schreef Folmer het volgende:
![]()
Jij slaat zeker ook nooit op de TV als het beeld wegvalt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen die hun PC schoppen als-ie lawaai maakt!.
.
De enige juiste remedie voor die plastic rommel uit Japan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef Adelante het volgende:
Ik sloeg altijd op m'n NES als die niet meer wilde
Wat komt er tegenwoordig niet uit China/Japan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De enige juiste remedie voor die plastic rommel uit Japan.
Spruitjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef Marurk het volgende:
Wat komt er tegenwoordig niet uit China/Japan.
blonde vrouwenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat komt er tegenwoordig niet uit China/Japan.
Yep gewoon doen. Wel even de computer eerst uitzetten he.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
Is het veilig om er even met een stofzuiger door heen te gaan? Of levert dit veel statische elektriciteit op?
Ik geef de wasmachine altijd een lowkick als hij weer weigert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef Adelante het volgende:
Ik sloeg altijd op m'n NES als die niet meer wilde
En dan door statische electriciteit je moederbord opblazen. (gebeurt niet vaak, maar het kan dus wel)quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Even openen, stof eruit zuigen (ook bij de ventilatoren), en weer dichtschroeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |