quote:
Nu nog niet toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef klaasdj het volgende:
...kwalitatieve auto's maken.![]()
Klacht: zie TT + OP.
Ze zijn iets vooruit gegaan. Maar het is natuurlijk een donders grote klim die je moet maken, na zo'n achterstand.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:59 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die in iets anders als Audi, BMW, Volkswagen of Mercedes rijden.
Wacht even...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:04 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Wacht even...
Zonder Frankrijk hadden we veel gemist hoor...........
Bijvoorbeeld.....eh.......Franse kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Mensen die 'als' gebruiken in plaats van 'dan'quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:59 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die in iets anders als Audi rijden.
Falende taalpuristen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mensen die 'als' gebruiken in plaats van 'dan'
quote:Franse auto’s worden blijkbaar ‘met de Franse slag’ in elkaar gezet, aangezien de Franse voiture verantwoordelijk is voor de meeste pechgevallen. Dat concludeerde de Duitse pechdienst ADAC deze maand, aan de hand van een onderzoek onder 2,5 miljoen pechgevallen.
wat zijn dat voor auto's?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef emokid het volgende:
Mensen die Franse auto's afschrijven omdat Renault toevallig zuigt.Mensen met een plank voor hun kop.
Mensen die over auto's praten op fok.
![]()
![]()
![]()
![]()
Aanbid, stelletje onwetenden:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, je kent zijn standpunt. Kijk dan even naar zijn usernamequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat zijn dat voor auto's?
maar ik vind ze wel mooi.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef Koenani het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kent zijn standpunt. Kijk dan even naar zijn username
Knurft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat zijn dat voor auto's?
Een man die niks van auto's weet is gayquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik weet niks van auto's, wel weet ik van kuttopics.
hoogstens metrosexueel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Een man die niks van auto's weet is gay
Vast, maar mooi is anders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef koffertje het volgende:
Ach hou toch op, kijk naar de feiten: Renaults en andere Europese auto's van de laatste 15 jaar zijn ronduit prima. De ANWB of Consumentenbond kunnen dat beamen
[..]
Jij dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef koffertje het volgende:
Ach hou toch op, kijk naar de feiten: Renaults en andere Europese auto's van de laatste 15 jaar zijn ronduit prima. De ANWB of Consumentenbond kunnen dat beamen
Vooroordelen uit de jaren 70![]()
Europese auto's
Een Renault luxe vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben ze vast alleen naar comfort gekeken, niet naar betrouwbaarheid.
Wil je luxe, neem je een renault. Wil je betrouwbaarheid, neem een japanner.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben ze vast alleen naar comfort gekeken, niet naar betrouwbaarheid.
Wil je luxe, neem je een renault Audi, BMW, Mercedes. Wil je vooral betrouwbaarheid, neem een japanner.
Vandaar dat van de vorige Laguna werkelijk ieder exemplaar wel eens aan de kant heeft gestaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef koffertje het volgende:
Vooroordelen uit de jaren 70![]()
Europese auto's
Mensen die alleen in Duitse auto's kunnen denken omdat hun ouders ook in Duitse auto's rijden op de boerderij.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die alleen in Duitse auto's kunnen denken omdat hun ouders ook in Duitse auto's rijden op de boerderij..
Dus jij vindt een BMW/Audi/Mercedes/Volkswagen een boerenbak?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die alleen in Duitse auto's kunnen denken omdat hun ouders ook in Duitse auto's rijden op de boerderij..
Wel als het een model uit 1995 is en onder de modder zit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dus jij vindt een BMW/Audi/Mercedes/Volkswagen een boerenbak?
Ontwikkel eens wat smaak man.
Ik heb bij een callcenter gewerkt, die werkt voor autodealers om na te bellen of hun bezoek aan de garage keurig is verlopen. Wat denk je dat de grootste klant was? Renaultquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vandaar dat van de vorige Laguna werkelijk ieder exemplaar wel eens aan de kant heeft gestaan.
Nee, toevallig woon ik in een grote stad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Marurk het volgende:
Ontwikkel eens wat smaak man.
Dat is bij elke auto, kneus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:19 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Wel als het een model uit 1995 is en onder de modder zit.Maar in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef Koenani het volgende:
[..]
Dat is bij elke auto, kneus.Er zijn veel boeren met mercedessen. Vooral oudere modellen. Ga maar eens in het oosten rondrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Neee bedanktquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:22 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Er zijn veel boeren met mercedessen. Vooral oudere modellen. Ga maar eens in het oosten rondrijden.
Er zijn ook veel boeren met Impreza'squote:Op zaterdag 19 december 2009 18:22 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Er zijn veel boeren met mercedessen. Vooral oudere modellen. Ga maar eens in het oosten rondrijden.
Dan ben je waarschijnlijk iemand die óf een taxivergunning heeft óf roots in het Rifgebergte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:25 schreef Marurk het volgende:
Als je er nou voor zorgt dat je het laatste model hebt.
Sowieso, Frankrijkquote:
zeur dan ook niet.quote:
in deze merken zie je alleen allochtonen en kampers rijden man.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
En jij rijdt in een? Fiat Punto?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
in deze merken zie je alleen allochtonen en kampers rijden man.
Niet in de laatste modellen. In de laatste modellen rijdt klasse, als je dat niet inziet...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja, dat typte ik net, de taxiklasse en lieden die hun petjes raar op hun opgeschoren hoofd zetten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:33 schreef Marurk het volgende:
Niet in de laatste modellen. In de laatste modellen rijdt klasse, als je dat niet inziet...
Bijna. In mijn vrije tijd rij ik in een Marea weekend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En jij rijdt in een? Fiat Punto?
Ja hoor, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Niet in de laatste modellen. In de laatste modellen rijdt klasse, als je dat niet inziet...
Eens, nu kijk ik meer naar wat ik aan waar voor mijn geld krijg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Bijna. In mijn vrije tijd rij ik in een Marea weekend.
Ik ben de tijd dat ik keek naar wat stoer is bij een auto voorbij. Ik kijk nu naar de functionaliteit, kosten, verbruik, etc etc.
Als het goed is komen jullie ook ooit wel eens zo ver.
Alleen bij sommigen hier betwijfel ik het.
De kosten zullen misschien mee vallen maar onze auto wordt alleen van vrijdag t/m zondag gebruikt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Eens, nu kijk ik meer naar wat ik aan waar voor mijn geld krijg.
Zelf rij ik nu BMW, maar heb onder andere Lexus, Audi en Mercedes ook serieus bekeken.
De doorslag was gewoon de uitrusting en de degelijkheid, en vooral geluk, kon uit de lease mijn BMW overnemen voor een schijtprijs, dus dat was mazzel.
Verbruik interesseert me geen reet, ik tank toch in Belgie en gewoon het gevoel wat ik bij een E-klasse of IS200 miste, kreeg ik wel bij de BMW.![]()
Kosten vallen overigens ook mee, gewoon goed laten onderhouden scheelt.
Oftewel het meerendeel van de Nederlandersquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |