Denk niet dat ik dan ooit nog online komquote:Op zondag 20 december 2009 02:22 schreef STTSJT het volgende:
Maak het dan, maar dan wel zo har dat we t hier kunnen horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler hierboven kampioenskandidaten voor dit seizoen. In de spoiler hieronder een ietwat ongenuanceerde mening:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Donno, weet niet hoe laat de lan hier afgelopen is.quote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef Redbaron het volgende:
morn nog mense die naar enschede gaan voor de surprisetruck van 3fm?
Gewoon doenquote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan ooit nog online kom
hehe best leuk hoor...j moe r wl f an wennequote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ja dus zonder klinker s
Is best nogal iri als je er niet op ingesteld bent
Woon in Deventerquote:Op zondag 20 december 2009 02:27 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gewoon doen(waar woon je trouwens?)
Wat kan de rest jou schelen
WS wel, toch pas 3u smiddags in e'de. steun ik ook nog ffquote:Op zondag 20 december 2009 02:26 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Donno, weet niet hoe laat de lan hier afgelopen is.
Jij wel?
ja dat weet ikquote:Op zondag 20 december 2009 02:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe best leuk hoor...j moe r wl f an wenne
Daar heeft mn zus ene poos gewoondquote:
Hoeveel hebben we dan nog nodig?quote:
Nog 40quote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Daar heeft mn zus ene poss gewoond
Kom zelf vaak genoeg met de trein lang devneter
[..]
Hoeveel hebben we dan nog nodig?
Ik vergeet ook wel ns wie ik sms, gaat zon sms naar mn neef die lysdectisch isquote:Op zondag 20 december 2009 02:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ja dat weet ik
Soms sms't mn nicht en als ze dan in een vrolijke bui is dan is het ook zonder de klinkers en dan is je eerste reactie WTF? Was da? Totdat je er op concentreert.
Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vergeet ook wel ns wie ik sms, gaat zon sms naar mn neef die lysdectisch is
Doe je goed :pquote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vergeet ook wel ns wie ik sms, gaat zon sms naar mn neef die lysdectisch is
Hoezo elke dag? werk/school ? en die 40 kunnen redden we welquote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog 40
Ik zit elke dag in de trein in Deventer
Schoolquote:Op zondag 20 december 2009 02:33 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Doe je goed :p
Zou hij ook wel leuk vinden![]()
[..]
Hoezo elke dag? werk/school ? en die 40 kunnen redden we wel
Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:34 schreef Redbaron het volgende:
jup, krijg dan een sms wat ik bedoelde
Inderdaad ik verklaar je ook voor gek gekquote:Op zondag 20 december 2009 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
School
Elke dag heen en weer naar Hengelo. Iedereen verklaart me voor gek, maar het is maar ruim een half uur. Henrike heeft wel wat meer reistijd
Van Nijverdal naar Maastricht?quote:Op zondag 20 december 2009 02:35 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Inderdaad ik verklaar je ook voor gek gek
Hoeveel heeft zij dan ? een uur?
Moet je terug sms'n leer lezenquote:Op zondag 20 december 2009 02:34 schreef Redbaron het volgende:
jup, krijg dan een sms wat ik bedoelde
Matigquote:Op zondag 20 december 2009 02:36 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Moet je terug sms'n leer lezen(sorry maar kon het niet laten)
Ohja :pquote:Op zondag 20 december 2009 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Nijverdal naar Maastricht?
Ruim 4 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |