Daar werk ik jaquote:

Ha ha haquote:Op zondag 20 december 2009 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar werk ik ja
We zijn open tot 2 uur, kan pas om half 3 weg, 3 uur thuis. Dan mail, fok, msn checken, bier drinken, honden uitlaten, douchen... Duurt allemaal lang
Dan ben i niet de enigequote:

Achja, ik schijn oneindige energie te hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 02:11 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ha ha ha
Ja, dan is het nog geen eens zo gek. Nog wel "knap" dat je dan nog de honden uitlaat, zou er dan echt geen zin/puf meer voor hebben

hahah das wel mooi jaquote:Op zondag 20 december 2009 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, ik schijn oneindige energie te hebben

Whehehe. Die hondjes van m'n ma zijn gek op sneeuw, en het sneeuwt nogal hard, dus ze willen nu alweerquote:Op zondag 20 december 2009 02:13 schreef STTSJT het volgende:
[..]
hahah das wel mooi ja
Zijn die honden ook weer blij. Zou ik eens moeten proberen bij onze honden op dat tijdstip, die zouden je aan kijken en dan zo iets hebben van: ga lekker zelf
![]()

Ben je dronken?quote:Op zondag 20 december 2009 02:14 schreef Redbaron het volgende:
ik niet, morn btje bijtijds eruit, anders slaap ik mornaaf nie genoeg. Maandag gewoon weer werken

Goh, die lijken dan wel op jouquote:Op zondag 20 december 2009 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe. Die hondjes van m'n ma zijn gek op sneeuw, en het sneeuwt nogal hard, dus ze willen nu alweer
Hoezo er dan optijd uit? je kan toch beter uitslapen?quote:Op zondag 20 december 2009 02:14 schreef Redbaron het volgende:
ik niet, morn btje bijtijds eruit, anders slaap ik mornaaf nie genoeg. Maandag gewoon weer werken

quote:Op zondag 20 december 2009 02:16 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Goh, die lijken dan wel op jou![]()
[..]

Hmm, ga slapen danquote:Op zondag 20 december 2009 02:18 schreef Redbaron het volgende:
als ik tot 1u ofzo slaap, kom ik savonds niet in slaap en krijg ik weer een nacht van misschien 4/5 uurtjes

Dan zou hij wel flink aangeschoten zijnquote:
Is toch zo ? als die nu al zoveel energie hebben om te gaanquote:

dan moet je de smsjes van mij en beste kameraad ni leze. Daar verdwijnen nogal wat letters.quote:

Truequote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dan zou hij wel flink aangeschoten zijn
[..]
Mja, dat is ook wel zoquote:Is toch zo ? als die nu al zoveel energie hebben om te gaan

Whehehe, voorbeeldje?quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan moet je de smsjes van mij en beste kameraad ni leze. Daar verdwijnen nogal wat letters.
Zn vriendin weet nooit wat wij bespreken over sms

Laat die dan ofzo alle klinkrs weg?quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan moet je de smsjes van mij en beste kameraad ni leze. Daar verdwijnen nogal wat letters.
Zn vriendin weet nooit wat wij bespreken over sms
Maak het danquote:Op zondag 20 december 2009 02:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True
[..]
Mja, dat is ook wel zo
Ik heb zin om muziek te maken

dn mt j d smsjs vn my n bste kamrd ni leze. Dr vrdwijnen ngl wt lttrs.quote:

Omfgquote:Op zondag 20 december 2009 02:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dn mt j d smsjs vn my n bste kamrd ni leze. Dr vrdwijnen ngl wt lttrs.
Zn vrdn w ni wt w bsprkn ovr sms
zelfde tekst

ja dus zonder klinker squote:Op zondag 20 december 2009 02:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dn mt j d smsjs vn my n bste kamrd ni leze. Dr vrdwijnen ngl wt lttrs.
Zn vrdn w ni wt w bsprkn ovr sms
zelfde tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |