Wat een pauperprovider

. Ik heb op 7 december een telefoon daar besteld, met 2 jarig abonnement. Ik kreeg hem een aantal dagen later ( moest 54 euro betalen voor entree- + telefoonkosten), maar hij was kapot. Hij deed helemaal niets

. Toen de KS van Hi gebeld (06 nummer

. Altijd fijn), en de man van de KS zei dat ik hem terug moest sturen en dat ik dan zsm een nieuwe teruggestuurd zou krijgen.
Afgelopen maandag heb ik hem retour gestuurd, maar ik hoorde maar niets via telefoon of e-mail, dus vandaag maar even gebeld (06-nummer

). Blijkt dat ik een e-mail ga ontvangen komende week met daarin dat de order geannuleerd is, ik mijn geld terug krijg en dat ik opnieuw de bestelling moet plaatsen.
Werken daar alleen maar mongolen ofzo? Hoe moeilijk is het om iemand óf in eerste instantie een werkende telefoon te sturen óf als hij retour zend, hem gelijk een werkende sturen, ipv dat hij weer een nieuwe moet bestellen.
Klacht: Telefoon ruim voor kerst besteld, krijg hem pas in januari.

Klacht 2: Er werken alleen maar mongolen bij Hi.
Prettige kerst allemaal