Juist leuk toch.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En die mensen in een klein goedkoop autootjes, zonder winterbandenDie dingen zijn niet gemaakt om op gladde besneeuwde wegen te rijden.
quote:
Ja, want met een mini raak je sneller van de weg dan met een ferrari.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Het vriest. Het is koud.
En die mensen in een klein goedkoop autootjes, zonder winterbandenDie dingen zijn niet gemaakt om op gladde besneeuwde wegen te rijden.
Jullie brengen ons (mensen met een fatsoenlijke auto met alles erop en eraan) in gevaar.
Als je zelf nou ook gewoon lekker thuis blijft heb je daar geen last van he. Tenzij je auto geparkeerd staat en er iemand tegenaan rijdt, maar dan maakt het het ook niet uit hoe fatsoenlijk (quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jullie brengen ons (mensen met een fatsoenlijke auto met alles erop en eraan) in gevaar.
Die heb ik ook ja. Wielen, een stuur, een motor. Deuren zelfs. Alles wat een auto nodig heeft heeft ie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
een fatsoenlijke auto met alles erop en eraan
ABS, EBD? Want dat is een stuk belangrijker dan deuren met dit weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja. Wielen, een stuur, een motor. Deuren zelfs. Alles wat een auto nodig heeft heeft ie.
Ja, want als er ABS op zit dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:31 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
ABS, EBD? Want dat is een stuk belangrijker dan deuren met dit weer.
Maar heeft ie ook winterbanden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja. Wielen, een stuur, een motor. Deuren zelfs. Alles wat een auto nodig heeft heeft ie.
Doordeweeks een uitkering ontvangen en zaterdags boodschappen doen (alsof ze anders geen tijd hebben, net als die bejaardenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
die mensen hebben ten minste nog een leven ipv alleen binnen zitten continue,
Stakker²quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Doordeweeks een uitkering ontvangen en zaterdags boodschappen doen (alsof ze anders geen tijd hebben, net als die bejaarden) bij de Aldi is een boeiend leven ja.
Jaaa, maak hier een topic over :-)quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Doordeweeks een uitkering ontvangen en zaterdags boodschappen doen (alsof ze anders geen tijd hebben, net als die bejaarden) bij de Aldi is een boeiend leven ja.
Die heb ik al veel langer dan jij vuigaard.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:32 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ja, want als er ABS op zit dan komt alles goed.Ga je rijbewijs halen, vuigaard!
Op wintervideoband dan wel he.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:29 schreef zeemonster het volgende:
Oeh ik zie dat je het stukje van de vijf Ferrari's op videoband hebt... zou je het voor mij kunnen kopieren
+ traction control, ideaal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:43 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Die heb ik al veel langer dan jij vuigaard.
ABS en EBD zorgen ervoor dat kneuzen in auto's iets minder kneuzig rijden; correctiemechanisme dus.
Precies. Maar dat snapt dat snotjong niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
+ traction control, ideaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |