Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.
Antonette: ik heb de hele bus al gehad , maar ze doelt op de slaapplaatsen.
Seki heeft maar een nacht op een matras gelegen en de rest van de tijd op de bank.
Jop zegt dattie alleen maar op een matras heeft gelegen.
Jop is flensjes aan het bakken en dat om deze tijd.
Iwan blijft maar eten.
Het gesprek gaat nu over snurken en dus gaat het al snel over Aziz en vooral omdat hij niet regelmatig snurkt Afgelopen nacht heeft hij Antonette wakker gesnurkt en daar was ze niet echt blij mee.
Seki draait zich om en probeert te slapen, maar Jop bakt rustig door en Iwan blijft hongerig. Aziz en Antonette blijven ook liever praten dan dat ze gaan slapen.
Ik zie nu iedereen eten Het is niet Iwan, maar Bulletje geloof ik die nu dus echt vol zit en onder de dekens duikt.
Jop houdt nog een flensje over en dringt die aan Antonette op, die trouwens makkelijk is te overtuigen
* Ted gaat naar bed, want als ik nog langer naar die flensjes moet kijken, ga ik ze zelf ook bakken.
iwan : ik ben niet allemans vriend.
job : ik wel , ik stap overal op af.
antoinet : dat heb ik bij mij anders niet gemerkt.
job : ja maaruh dat was anders , jij gaf ook geen signalen , dan doe ik het ook niet.
job : ik zit ook in over mijn ex , iedereen heeft het er natuurlijk over in de kroeg.
Antoin : ik snap haar ook niet , ze ziet jouw toch hier met mij , ik zou dan niet naar de studio gaan.
job : nee , jij niet nee
an : ik ben benieuwd wie ze voor mij nog naar de studio halen.
iwan : mij maakt het niks uit , al halen ze de hele wereld naar de studio.
iwan : ja , er moet een programma gemaakt worden , als er geen emotie is dan moet die erin gebracht worden.
ze weten niet precies hoeveel wegstem rondes er nog komen , ze zeggen dat de redactie het zelf nog niet weet.
job : de publieke opinie is aan de ene kant wel belangrijk , maar aan de andere kant ook weer niet.
(ze gaan naar binnen)
01:21
ze hebben het nu over een wapenstilstand (gaat over de practical jokes)
ze hebben het over de sanex reclame van seki (heb ik die niet op fok gezien???).
job en iwan maken wentel teefjes
(ik heb tessa en es nog niet gezien , liggen op bed denk ik)
tessa (herstel hier had antoinet moeten staan) ligt met azziz op de bank (en het past)
an : ik ben echt gestoken hoor , wat heb je in deze tijd voor beestjes?
sek : joppies
ant : moeten we morgen niet iets speciaals kopen met boodschappen.
bull : ja , want we hebben morgen speciale avond
sek : ja shoarma kan wel weer.
(hebben het over tijgerbalsem)
az : ik had ook een keer wat aan me been en toen smeerde ik het per ongeluk op mijn geslachtsdeel
(fluistert hier nog wat over tegen an , kan niet goed verstaan maar hij zegt oa dat het pijn deed met plassen)
an en az lachen wat
sek lacht
an : sek die heeft een binnepretje
sek : ik lach nog om job...hij was echt als eerste meteen binnen(?).
ze eten wat
02:08
iwan : ik zit nu echt vol(dus het kan wel)
antoinet vindt de flensjes lekker
bull en azziz zijn al naar de slaapkamer gegaan
job loopt ff naar slaapruimte en fluistert wat tegen azziz en zegt dan , ik ga buiten nog ff een shaggie roken , als je begrijpt wat ik bedoel
[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 22 Maart 2000).]
an : iedereen slaapt vroeg vandaag , zelfs azziz
job : ja , hij kneep hem ook wel op de bank
an : ja , jij niet dan , ja ik ook hoor en ik zat niet op de bank.
an : hoorde je me niet of snap je het niet?
job : ja je kneep hem voor mij bedoel je.
an : ja en voor azziz
job : ja ik ook , het kan de volgende keer ook zo zijn dat we met z'n drieen op de bank zitten
an: ja dat kan makkelijk.
an: me vriendinnen zijn bezig met een verrassing voor mij hier in de bus , ik vraag me af wat , want hoe kan dat nou ik zit in de bus, ik vraag me af wat het is , ze wilde het vertellen en dan zeggen die trutten opeens nee ik zeg het toch maar niet
an: daar kan ik niet tegen , daar ben ik veel te nieuwsgierig voor.
an : wat ben je stil opeens
job : ik was gewoon stilletjes aaan het luisteren naar wat je zei.Dat ben je niet gewend he?
an : nee want meestal voer jij het hoogste woord.
job maakt een hoop herrie
job : wat doe je nou?
an : ik doe niks.
an : gelijk iedereen wakker heh.
an : wat zoek je
job : niks , ga je ff mee naar beneden?
ze zitten knus op de schommelstoel
an : ik vond het wel rot maar ik wist dit keer tenminste wel wie ik moest stemmen.
an : ik fietste een keer en toen kwam er een man uit de bosjes gesprongen , hij deed niks hoor , alleen maar vieze praat , ik heb nog nooit zo hard gefietst.
job verteld een sterk verhaal over een kopstoot die hij ooit heeft uitgedeelt.
job : ik heb ook een keer gehad , toen liep ik nog in de zaal en er stond een meisje met een leeg glas , dus ik pak het aan en geef een knip oog. Maar toen kwam net haar vriend eraan en die zag die knipoog. Die gozer kwam in een keer op me af , tilde me op en begon rondjes met me te draaien , ik denk wat is dit , maar toen kwamen de uitsmijters erbij. Die gozer ging helemaal uit z'n dak.
an : ik weet niet waarom jij op de bank zat
job : nou er hebben gewoon niet genoeg mensen gebeld. Dan ben je gewoon niet populair genoeg geweest.
job : alles heeft gewoon een reden.
an : nou ik vind dat je dat niet zo diepzinnig moet zien hoor.
job : wat nou , de vind ik nou niet leuk , wat is daar nou diepzinnig aan als ik zeg dat alles een reden heeft.
03:00
job : als ik kwaad word op iemand dan ga ik tegen hem in discussie al is diegene 2 meter breed dat maakt mij niet uit , het liefst vlieg ik hem dan nog aan ook.
job : gelukkig ben ik nog niet echt kwaad geweest , je heb me echt nog niet kwaad gezien hoor want dan verander ik helemaal.
an : ja , maar je moet ook naar het standpunt van die andere persoon kijken.
job : ja precies.
job : maar laten we eerlijk zijn , je houdt het meest van je zelf.
an : is dat zo?
job : ja ga maar na als je op een kruispunt staat en er komt een vrachtwagen aan en er staat iemand naast je en iemand zou voor die vrachtwagen moeten springen , dan denk je ook liever hij dan ik.
an : nou dat vind ik een raar voorbeeld hoor.
an : ik ruik nog helemaal naar wentelteefjes.
job : dan smaak je tenminste ook lekker
an : nou dat doe ik evengoed wel hoor.
(job begint me toch een partij vals te zingen...ik ben weg)
[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 22 Maart 2000).]
Een gesnurk/ zwaar geadem van jewelste in de slaapkamer, klinkt een beetje onregelmatig. Wie het is?
Ik meen Tessa en Iwan te zien liggen. Op de achtergrond hoor ik gerammel. Volgens mij loopt er iemand door de bus want de "riem" van de zender (die aan het haakje hangt) wiebelt als een gek.
Hopla, ander camerastandpunt. Jop met een menselijk pakketje naast zich, waarschijnlijk Antonette.
Een prachtige schrikachtige kreun van een van de passagiers.
Het moge duidelijk zijn dat er nog geen leven is.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 21 Maart 2000).]
Seki en Aziz zitten buiten te roddelen, kan niet verstaan over wie precies...
'k ben dan ook een beetje doof
en een beetje terug ook, lang geleden dat ik wat op het fokforum postte. Complimenten aan Danny dat m'n password het nog steeds doet!
Se:"Het lijkt wel of iedereen hier op de psychologische academie heeft gezeten"
13:55 Seki praat wat met omstanders.
Se:"Ik ga niet slikken wat er te zeggen is. Schei toch uit man, iedereen praat wat maar zegt niets"
14:00 Jop en Antonette gaan in het bakje omhoog om een overzicht te krijgen van Alkmaar en omstreken.
Seki praat met een meisje, die moet mooi zijn. Se:"Als ze zo'n mooie vrouw als jou de bus in hadden gedaan, had ik het er ook moeilijk mee gehad. Maar nu is het een makkie voor me"
14:05 Antonette zwaait vanuit he bakkie en Iwan lacht wat.
14:15 Antonette is weer terug van het uitstapje. Ze vond het erg leuk. Seki is nu omhoog.
14:30 Geluid is weggevallen
14:35 Antonette legt Seki wat uit over de computer. Nee, wach ff, tis omgekeerd. Antonette is een e-mail aan het schrijven.
14:40 Jop zit nu achter de laptop. Seki en Bullent praten over BMW's.
Seki wil Bolle weer gaan bellen vanavond.
14:45 De bussers zitten binnen en zeggen erg weinig.
14:50 Ant:"Ik had gedacht dat ik vandaag wel extra verwend zou worden"
Se:"Jop..."
Ant:"Door allemaal Seki haha"
Bullent gaat even slijmen bij Antonette.
14:55 Ze zien familie van Bullent buiten staan.
15:05 Het is weer stil en saai in de bus.
Seki zegt dat Jop een beetje moeite heeft dat zijn familie niet voor de deur is geweest en dat ze hem op moeten beuren.
Antonette gaat gelijk naar Jop toe. Ze zitten nu met zn allen bij de laptop en proberen Jop op te beuren.
Se:"Dat ze je steunen en achter je staan, dat staat als een paal boven water"
15:35 Tis weer stil.
15:40 Jop en Bullent zijn buiten. Jop heeft het nog moeilijk en Bullent steunt hem een beetje. Niet zeggen dat het wel goedkomt, maar gewoon zeggen dat het klote is.
Jop gaat weer naar binnen. Antonette zit achter de laptop.
15:45 Iwan zwaait wat naar de kinderen. Bullent wil weten waar de voetbal is. Ze hebben hem gevonden en Iwan en Bullent gaan een balletje trappen.
Jop doet ook mee.
Jop en bullent hebben het over de moeder van Bullent. Zijn moeder heeft enorm gestraald.
Bul:"Deze straal was echt gemeend"
Jop:"toppie"
Bul:"En dan zie ik jou zo"
Jop:"Nou, dat was maar ff joh"
Antonette wil gaan lummelen, maar Jop en Bullent hebben daar geen zin in. Jop gaat wat roken en nu voetbalt Antonette met Bullent.
Iwan zit op een stoeltje koffie te drinken.
15:50 Een van de camera's schijnt de kluts kwijt te zijn, het is camera 11.
Jop:"Spuit 11"
Iwan"hahaha" (stel even dat lachje zelf voor...)
15:55 Antonette gaat wat drinken halen. Bullent regelt de camera. Antonette ruikt wat en zegt: "Seki, ik ruik je buiten nog haha"
Seki is zn sokken kwijt. Antonette weet ook niet waar alle spullen blijven.
Jop is ook weer in de bus. Antonette hangt even om zn nek. Ze kijken naar buiten. Ook Bullent komt weer binnen.
16:10 De thuisblijvers zwaaien door het dakraam naar de omstanders.
De werkers komen weer thuis. Volgens Es was het ontzettend druk en werden ze zowat fijn geknepen door mensen om handtekeningen te krijgen.
Tessa vertelt aan Antonette dat er erg veel fans waren. Seki leest dat Bolle van de supportersvereniging van ADO een enorme pluchebeer heeft gekregen als excuus. Dit gebaar doet Seki erg veel goed.
16:15 Seki zegt continu dat hij het hartstikke tof vindt.
16:20 Tessa heeft iets voor Iwan meegenomen. Geluid valt steeds weg voor langere tijd.
16:25 Aziz heeft honger. Seki heeft het er nog steeds over dat hij het top vindt dat ADO zijn zoontje een beer heeft gegeven.
16:40 Jop is erg opgelucht. Tessa vond het lief hoe Jop zat te zwaaien.
Tessa heeft een mailtje gehad dat haar moeder er was, maar ze haar moeder niet gezien heeft. Daar baalt ze van.
Er wordt shoarma gemaakt voor vanavond.
16:45 Jop gaat roken in de tuin. In de bus is iedereen zowat aan het lezen. Gezellige boel weer.
Jop zegt met tranen in zn ogen:"Stelletje gekken". Hij is onder de indruk blijkt.
"Bij mij kan het niet meer stuk hoor" Jop praat in zn eentje, hij is alleen in de tuin.
Antonette komt even naar buiten
Ant:"Ben je even aan het genieten"
Jop:"Ja"
Ant:"Lekker joh"
Antonette gaat bij Jop zitten. Jop heeft alleen naar zn moeder gekeken.
17:05 En toen was het weer stil
17:10 Tessa gaapt (ik ook, wat een spanning...)
17:15 Nog geen verandering...
Seki is in de keuken bezig.
17:20 Tessa is haar scheermesje kwijt en heeft nu geen mesje meer. Seki vraagt hoe laat het is. Tessa snapt niet dat dat mesje weer kwijt is.
Ik kap er weer ff mee. Weer lang genoeg naar ze gekeken
Antoinet heeft alle kleurtjes haarverfjes al uitgeprobeerd verteld ze aan Aziz.Zwart stond haar niet zo, omdat het haar gezicht wat hard maakte. Ze laat hem allerlei foto's zien, ook van het imiteren van de spice girls.
(ze ligt trouwens met schoenen aan op het bed, had Willeke daar ooit geen gele kaart voor gekregen?)
Volgens Antoinet laat Aziz winden in z'n slaap, want het stinkt af en toe verschrikkelijk in de slaapkamer 's nachts.
Jop zegt dat hij niet kan blijven zwaaien, hij kan moeilijk zeggen :"hey Theo, ik mag niet meer zwaaien", daarom is Jop nu in de slaapkamer gaan liggen omdat hij bang is dat hij anders "de fout " ingaat en blijft zwaaien naar z'n familie en vrienden.
Jop:"we ruimen alles op want strax is het turks feest"
Aziz: hey, geen namen noemen he, het hoeft niet benoemd te worden dat iets Turks of Marokaans is, je gaat toch niet verkondigen wat je bent, ik wil dat niet.
Jop:"ik ben multicultureel
Aziz;'ja maar ik ga dat niet verkondigen ....
Seki vraagt nadrukkelijk aan de redactie of hij VOOR 7 uur zijn zoon kan bellen
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Maart 2000).]
Jop, seki en Aziz hebben het over shag.
(hoelang Aziz met een pakkie shag doet, en of hij morgen nieuwe shag krijgt)
Seki:"morgen worden er twee pakkies gehaald, en geen zware"
Aziz sputterde wat.
Hij vind het "niet tof"en hij vind dat ze hem fucken.
Jop en Seki zitten Aziz te "pesten"
Aziz had van de week een smoes dat z'n pakkie in de wasmachine was meegedraaid en dat dat pakje nog halfvol was, dus dat hij langer als anderhalve dag met een pakkie shag doet.
Jop:"ik heb de hele wasmachine nagekeken, en het pluizenfilter, en daar zat nix in, Sherlock Joppie heeft gesproken, je doet er gewoon alles aan, gebruikt elke smoes, om tot dat doel te komen, dat shaggie...
5 minuten geen verbinding met de streams
Aziz is nog steeds aan het zeuren dat hij er nix aan kon doen dat zijn pakkie shag in de wasmachine zat.
Inmiddels is Büllent de bemiddelaar.
Hij heeft het over geringe tegenbewijzen die de verdachte niet aanvoerde etc.
De aanklager gaat nu voetballen met de verdachte
Na een minuut zit Aziz alweer uitgeput op een stoel.Hij zegt later tegen Jop:"ik ben ook kapot joh, kom nou maar zitten"
Seki: je hebt amper 3 stappen gedaan.
ze gaan nu 2 tegen 2 voetballen.
de streamverbinding is verre van ideaal...om de paar minuten stopt ie ermee
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Maart 2000).]
Nu zitten Iwan en Antonet op de tuinbank. Iwan vraagt zich af hoe het nu thuis is.
Ant vertelt over iemand die knobbels in de borst had (haar moeder?) Seki, Aziz, Jop en Bullent voetballen.Aziz is na twee minuten buiten adem en "kapt er even mee". De camera zoomt in op Iwan die nu alleen op het bankje ligt.
Het is saai nu, ze gaan wedstijdje voetballen. De sfeer is rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |