Helaas, toen waren de TV-headlines nog bezig...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de headlines goed hoorde was dat om 6.10 uur ongeveer
Maar ik heb het zelf niet gehoord, dus ik weet het niet zeker
Jammerquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, toen waren de TV-headlines nog bezig...
zie je... gewoon vaker draaienquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Wel ineens een boost voor het topic, die Miss Montreal.
dus datquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:25 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze dit nummer nog heel vaak gaan draaien, gewoon voor de reacties hier
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen ze Miss Montreal op het plein in Groningen in een afgesloten kist neerzetten met een stel malaria-muggen... soort van experiment wat malaria nu echt met je doet
Misschien kunnen ze Miss Montreal op het plein in Groningen in een afgesloten kist neerzetten met een stel malaria-muggen... soort van experiment wat malaria nu echt met je doet
Je hebt haar nog nooit horen praten?.... de teksten die ze uitkraamt zijn echt te tenenkrommend... en dan heb ik het niet eens over het feit dat ze drie keer langer dan een normaal mens doet om een woord af te maken... als iemand stottert is dat niet erg maar het is elke keer zo'n teleurstelling als je aan het eind van haar gehakkel merkt dat ze zich de moeite beter had kunnen besparen om uberhaupt geluid te producerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:31 schreef Groningert het volgende:
Nounou, wat is er mis met Miss Montreal? Komt u maar met de sterke argumentaties.
Pubers zeker?quote:
Protection.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:32 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk, dit is alweer beter, al heeft Massive Attack veel betere nummers in hun repertoire. (Safe from harm)
Uhmm volgens mij zong ze net, en praatte ze niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt haar nog nooit horen praten?.... de teksten die ze uitkraamt zijn echt te tenenkrommend... en dan heb ik het niet eens over het feit dat ze drie keer langer dan een normaal mens doet om een woord af te maken... als iemand stottert is dat niet erg maar het is elke keer zo'n teleurstelling als je aan het eind van haar gehakkel merkt dat ze zich de moeite beter had kunnen besparen om uberhaupt geluid te produceren
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Uhmm volgens mij zong ze net, en praatte ze niet.
Een blik op haar twitterberichten is al voldoende.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:31 schreef Groningert het volgende:
Nounou, wat is er mis met Miss Montreal? Komt u maar met de sterke argumentaties.
Dat klopt ja! Dan gaat iedereen hyperactief lopen zwaaien en achterlijke gebaren makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Maakt geen verschil, alle mensen veranderen in randdebielen als ze zichzelf zien
Andre Pronkquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik hoorde een Andre Pronk lachjezal Peter Heerschop wel zijn..
Gewoon op mute drukken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Andre PronkAls die deze week langskomt vorder ik mijn donatie weer terug.
Doet me aan Hans Teeuwen Kikvorst man denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |