Ze heeft 't nog niet over katers, brak en boodschappen gehad, dus dat scheelt. Maar ik ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke... ben benieuwd hoe ze het gaat doen... ik hoop dat ze genoeg bagage heeft om boeiend te blijven
Over boodschappen zou ik het sowieso niet hebben in het GHquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze heeft 't nog niet over katers, brak en boodschappen gehad, dus dat scheelt. Maar ik ben ook benieuwd.
Ik had even moeten afkloppen toen ik zei dat ie nog maar één keer gedraaid wasquote:
En het is zeker niet de laatste keer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had even moeten afkloppen toen ik zei dat ie nog maar één keer gedraaid wasDit is dus nummer 2.
Dat dus... en ze begon best leuk met draaienquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:24 schreef TheArt het volgende:
Wat een bagger opeens achter elkaarDirect en Miss Montreal
Wat doe je ons aan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:25 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze dit nummer nog heel vaak gaan draaien, gewoon voor de reacties hier
Ik sta neutraal tegenover dit nummer, maar die reacties hier zijn zo mooi.quote:
Het schept wel een bandquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik sta neutraal tegenover dit nummer, maar die reacties hier zijn zo mooi.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:26 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook niet vreemd dat ze alleen is met kerst.... wie zit er nou op een stotterend, verzuurd schaap met penisnijd te wachten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik sta neutraal tegenover dit nummer, maar die reacties hier zijn zo mooi.![]()
Dat jij het goed vindt verbaasd me helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:26 schreef DaMook het volgende:
Ach, zo erg is miss montreal nou ook weer niet hoor.
dat dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:25 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze dit nummer nog heel vaak gaan draaien, gewoon voor de reacties hier
Hoho , goed is andersquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat jij het goed vindt verbaasd me helemaal niets
Voor een paar uur hooguit...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:27 schreef Sj0rSz het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer gehad
Helaas welquote:
Helaas, toen waren de TV-headlines nog bezig...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de headlines goed hoorde was dat om 6.10 uur ongeveer
Maar ik heb het zelf niet gehoord, dus ik weet het niet zeker
Jammerquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas, toen waren de TV-headlines nog bezig...
zie je... gewoon vaker draaienquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Wel ineens een boost voor het topic, die Miss Montreal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |