Nee. Pas de eerste vandaag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
Open jij alle topics?
Komt doordat ik op de iPod zit.quote:
En dan nog op slot posts hunten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Komt doordat ik op de iPod zit.
Ja, straks denkt iemand ineens "Wat is dit?".quote:
Je moet er ook niet op zittenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Komt doordat ik op de iPod zit.
Ik zag dat er 299 post waren. Dus dan maar dicht hè.quote:
En dat willen we natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, straks denkt iemand ineens "Wat is dit?".
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zag dat er 299 post waren. Dus dan maar dicht hè.
Wordt ie lekker warm van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op zitten.
Maar jij hebt ook geen touch dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn iPod kan alleen muziek draaien (en zelfs dat doet 'ie niet)
Ja, en dat wou ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.
Ik had er gisteren 2, maar had het pas door toen ik op pagina 4 zat (heb 100 posts per pagina ingesteld). Ga er echt niet speciaal op zitten wachten of voor postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.
Ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben de enige met veel gebuffer?
Ah, een gehandicapte iPhone.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen touch dan.
Sinds 2 weken heb ik een krasje op het beeldscherm van mijn nanoquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen touch dan.
Touch!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sinds 2 weken heb ik een krasje op het beeldscherm van mijn nano. Dus nu zit ik te twijfelen: of die nieuwe nano of een touch.
quote:
Maar die is dan ook 100 euro duurder, en ik heb het geld best wel hard nodig. Plus als ik op de fiets zit, moet ik hem weer tevoorschijn halen. Maar dan zien andere mijn touchquote:
Maar op de touch kan je wel internetten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar die is dan ook 100 euro duurder, en ik heb het geld best wel hard nodig. Plus als ik op de fiets zit, moet ik hem weer tevoorschijn halen. Maar dan zien andere mijn touch![]()
Heul niet!quote:
Daar is mijn eerste klacht, al is het een kleintje. Dit is gewoon niet mooi, maar ik erger me er niet aanquote:
Jij bent gekquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is mijn eerste klacht, al is het een kleintje. Dit is gewoon niet mooi, maar ik erger me er niet aan
Waarom luister je dan in godsnaam naar 3FM, hier heb je alleen dit soort muziekquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is mijn eerste klacht, al is het een kleintje. Dit is gewoon niet mooi, maar ik erger me er niet aan
Wilde het net ook typen, maar ik verbaas mij er wel over hoor hoe goed het allemaal is. Echt genieten ditquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Muziek van SR09 is tot nu wel prima.
Laat het zo blijven, dat ze maar geen Jordy van Loon-achtige troep gaan draaien. Dan ben ik weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Muziek van SR09 is tot nu wel prima.
Gisteren veel discussie oer geweest. Ik trek dat gewoon niet, al die gitaren. Ik heb gewoon meer met elektronische muziek. Maar wat Gerard tot nu toe heeft gedraaid was allemaal behoorlijk goed te pruimen, gisteren heeft Annemieke naar mijn mening te veel te harde gitaarmuziek gedraaid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:53 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Jij bent gek![]()
Dit is gewoon een geweldig nummer.
Ook dit heb ik al 10x uitgelegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom luister je dan in godsnaam naar 3FM, hier heb je alleen dit soort muziek
Kan 'ie dat zelf niet postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef porsche1 het volgende:
Paul heeft gesmst naar het glazen huis. Iemand al iets gezien?
Ik moest het niet voor hem posten, ik zei het alleen maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan 'ie dat zelf niet posten?
quote:Wel verleent GasTerra Flames op individuele basis, vanuit spelersgroep, bestuur en staf, ondersteunende diensten aan andere actiegroepen t.b.v. het Glazen Huis.
Aldus de voorzitter, Rob Schuur.
Ik heb hem nog niet gevonden iigquote:
3mbpsquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En welk voordeel heeft ie t.o.v. IPv4?
De kwaliteit is vele malen beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En welk voordeel heeft ie t.o.v. IPv4?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
The Police![]()
Kijk, dat valt wel in mijn straatje. Alleen nu nog Can't stand losing you.
Dat is net als vorig jaar met Maja de Bijquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:12 schreef Tito het volgende:
Wat is dat bob gedoe toch steeds, waar komt Bob vandaan?
Ja idd, daarom was ik ook benieuwd waar bob opslaat/wegkomtquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is net als vorig jaar met Maja de Bij
Die gekke kop van hem als die zingt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
waarom?![]()
is toch gezellig en er gebeurd wat
Geen idee, ze verzinnen meestal gewoon wat. Maja de Bij had ook nergens iets mee te maken geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:14 schreef Tito het volgende:
[..]
Ja idd, daarom was ik ook benieuwd waar bob opslaat/wegkomt
Police, da's klassiek en mag niet ontkend wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en dat terwijl er gitaren in zitten??
Held!
En 3 jaar geleden soep.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:15 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Geen idee, ze verzinnen meestal gewoon wat. Maja de Bij had ook nergens iets mee te maken geloof ik.
Alleen 2 jaar geleden met Michiel Veenstra wel, met zijn badeenden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:23 schreef Marissaatje het volgende:allemaal, ik moet werken. Enjoy SR vandaag & tot vanavond!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:23 schreef Marissaatje het volgende:allemaal, ik moet werken. Enjoy SR vandaag & tot vanavond!
Gewoon een servertje in huis hebben staan die van ipv4 naar ipv6 gaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoe heb je m aan de praat gekregen? Ik zoek echt nog steeds de oplossing
Waar gaat dat geld dan heen?quote:
De overheid verdubbelt de opgehaalde tros bananenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Naar de voedselbanken in Nederland denk ik
Volgens mij nog nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:33 schreef Broekie het volgende:
Ik kan het trouwens gemist hebben, maar is er al bekend of en zo ja wat de regering dit jaar doet?
komt nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:33 schreef Broekie het volgende:
Ik kan het trouwens gemist hebben, maar is er al bekend of en zo ja wat de regering dit jaar doet?
Zou niet helemaal fair zijn he, overal bezuinigen en dan wel veel geld weggeven, tenzij het uit eigen zak komt, maar dat zal wel niet. Zal wel uit de ontwikkelingshulp pot komen die toch al veel te groot is.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jemig wat ben jij toch een ongelooflijke zeurpiet zeg.. Begint een beetje jammer te worden..
Ik probeer uit alle macht je te negeren, maar je zou je ook gewoon in kunnen houden en ergens anders gaan zitten piepen.. Het is gewoon zo nutteloos en sneu..quote:
Foei!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik had nog nooit van K's Choice gehoord
Sorry, ik zal het nooit weer doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Foei!
Ook een geweldige versie van Not An Addict, met Intwine (heb 'm zelf geupload ook):
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef Tourniquet het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!
Haaaaiii!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef TheArt het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Vanochtend mijn wekelijkse rondje als postbode. En tering jantje, wat had ik een koude handen. De rest viel wel mee, maar die handen waren een drama. Nu maar goed opwarmen thuis.
Nou, jullie ontlopen elkaar niet veel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Whehe eindelijk iemand die meer zeurt dan ik![]()
Ik heb een beetje medelijden met alle postbodes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef TheArt het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Vanochtend mijn wekelijkse rondje als postbode. En tering jantje, wat had ik een koude handen. De rest viel wel mee, maar die handen waren een drama. Nu maar goed opwarmen thuis.
Dat heb dat wel meer gehoord vanochtend jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met alle postbodes.
Tssssquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, jullie ontlopen elkaar niet veel hoor
Dan kan de tv even uit, die man is zoooo drukquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef themauster het volgende:
Vanmiddag om 14.00 komt Bert Visscher op een olifant naar het Glazen Huis!
Bertje Vis!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef themauster het volgende:
Ik heb vroeger folders rond gebracht, ook met die sneeuw in 2005. Dat was echt een hell, gelukkig was dat ook maar 1 keer in de week.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat heb dat wel meer gehoord vanochtend jaAch, ik moet niet zeuren ook voor de ene keertje per week als bijbaan. Ik heb pas medelijden met de postbodes die dit elke ochtend moeten trotseren
Gaaf ! nog een reden om toch maar even te gaan kijken. Tof ! Kan beter vandaag gaan want morgen valt er weer heel veel sneeuw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef themauster het volgende:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jordy van Loon![]()
![]()
![]()
. Irritant kutkind
![]()
Mss kunnen we daar voor betalen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef iBenny het volgende:
hoe dan ook is Miss Montreal nog niet gedraaid he?
Of I Think I Like It, dat zou een mooi anthem zijnquote:
Volgens mij is die al gedraaid toen ze nog geen uur in het huis zatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef iBenny het volgende:
gisteravond al welquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef iBenny het volgende:
101 TV.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef TIM-846 het volgende:
Is het ook nog ergens op tv te bekijken?
Vorig jaar flink voor betaald en niet aangekondigd, omgeroepen of gebeldquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.seriousrequestplaat.nl/site/Pages/
Die zat zojuist live op Radio2, dus mocht je interesse hebben...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef iBenny het volgende:
Etalagekanaal ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef TIM-846 het volgende:
Is het ook nog ergens op tv te bekijken?
Weet niet. Zoek zou ik zeggen.quote:
hij is geen homo, hij doet het alleen maar met miniatuurpoppetjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef porsche1 het volgende:
Burgemeester van Madurodam. Wat een homo.
ja. als het goed is heeft ziggo dat vrijgegeven voor alle abonnees. zoek even het thema/etalagekanaal opquote:
aah, bedankt, nu kan ik me nog dieper gaan schamen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
http://de.wikipedia.org/wiki/Schallplatte
Stopt die die poppetje overal in?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is geen homo, hij doet het alleen maar met miniatuurpoppetjes
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef Mirjam het volgende:
die headlines ieder uur zijn kut trouwens, zit ik helemaal niet op te wachten. mis je toch wel veel radio
Erger is dat het 15 minuten duurt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef Mirjam het volgende:
die headlines ieder uur zijn kut trouwens, zit ik helemaal niet op te wachten. mis je toch wel veel radio
echt zonde iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Erger is dat het 15 minuten duurt tegenwoordig.
Het allerergste is dat het ook de hele nacht doorgaat, terwijl er dan geen reclame is.
Oh is dat zo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja. als het goed is heeft ziggo dat vrijgegeven voor alle abonnees. zoek even het thema/etalagekanaal op
Etalagekanaal, zei ik al.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Tv toch maar weer aanzetten dan
ach ja heeft timur ook wat te doenquote:
voor alle digitale abonnees hehquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Tv toch maar weer aanzetten dan
Zou ik niks op tegen hebben! Zouden we dan elk uur een mama appelsap krijgen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja heeft timur ook wat te doen
annemieke heeft ook eens de headlines gedaan (vorig jaar?) en kijk waar ze nu zit
volgend jaar timur in t glazen huis!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
* Acda meldde dat ze komende zomer All Stars 2 gaan opnemen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef ScottTracy het volgende:
Het geneesmiddel - Een bos.
Moi !quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAGIk zie dat mijn request is gedraaid, maarja toen lag ik nog te slapen
ik heb er ook niks tegen, maar de mama's mag hij thuis laten, die vind ik dan weer minderquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zou ik niks op tegen hebben! Zouden we dan elk uur een mama appelsap krijgen?
De serie kan niet meer, daar is zijn personage immers overleden.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, bijna klaar ! Cam ready en warme kleding aan. Om 14:00 zit Annemieke er ?
Heb nog een hoop te doen, kan ik dan mooi doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:10 schreef -Hans- het volgende:
Zo, bijna klaar ! Cam ready en warme kleding aan. Om 14:00 zit Annemieke er ?
lolquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb nog een hoop te doen, kan ik dan mooi doen
Hansquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top ! ff wat pics knallen. Ziet er wel druk uit op de GM.
Leuk chanson dit !
anthem is nog neit bekendquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:13 schreef TheVulture het volgende:
GOEIEMIDDAG![]()
Mijn eerste SR-minuten van 2009.... wat heb ik tot nu toe gemist... toch niet Miss Montreal als anthem he?
Dit heb je allemaal gemist. Welkomquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:13 schreef TheVulture het volgende:
GOEIEMIDDAG![]()
Mijn eerste SR-minuten van 2009.... wat heb ik tot nu toe gemist... toch niet Miss Montreal als anthem he?
Ik kan het verkeerd hebben, maar hij is tot nu toe maar 1 keer gedraaid ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:13 schreef TheVulture het volgende:
GOEIEMIDDAG![]()
dr staat trouwens een dubbel event in... (dat van K's Choice)quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dit heb je allemaal gemist. Welkom
Vannacht was Gerard hilarisch!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:13 schreef TheVulture het volgende:
GOEIEMIDDAG![]()
Praat me ff bijquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vannacht was Gerard hilarisch!
Thanksquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dit heb je allemaal gemist. Welkom
Daar moet je bij Sirolf zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
dr staat trouwens een dubbel event in... (dat van K's Choice)
Mee eens!! Dat was alle jaren daarvoor ook min of meer spontaan gegaan, dat waren ook leuke anthems.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
En een anthem moet ontstaan, vorig jaar was het te gemaakt en daarom hebben ze voor Jordy gekozen. Dit jaar gaarne weer spontaan.
Het was tussen 2-4 dat ik heb gekeken, kan me niet alles herinneren maar ik heb me wel kapot gelachenquote:
Je plaat is voorbij gekomen hèquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mee eens!! Dat was alle jaren daarvoor ook min of meer spontaan gegaan, dat waren ook leuke anthems.
Goed ideequote:Op zaterdag 19 december 2009 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat zal ik toch eens gaan requesten.... zit te denken aan Mando Diao met Dance with Somebody.. als mijn persoonlijke favo van dit jaar.... iemand nog suggesties?
Zonde dat ik het niet kon volgen dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was tussen 2-4 dat ik heb gekeken, kan me niet alles herinneren maar ik heb me wel kapot gelachen![]()
Thomas Acda kon niet slapen vanwege het gesnurk van Giel, dus kwam hij terug. Ging hij weer slapen, kwam hij weer terug "ik trek dit niet hoor" en is op de bank gaan slapen in het huis, alwaar hij ook niet kon slapen.
De grappen, dat moet je gewoon gezien hebben, dat is dan vooral leuk op dat moment en niet als je ze later gaat uittypen.
Gerard heeft overigens ook nog een nummer gezonden met de Tiny Little Big Band, dat was ook tof![]()
Klonk heel goed iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:17 schreef Aaiphone het volgende:
Zo ff sarah Bettens meegenomen. Zij is echt goed!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |