Checkquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:11 schreef ChickenSpikey het volgende:
nee, per stuk. Doe ze maar in je winkelwagen, dan zie je het
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Inderdaad per stuk.
Heb het niet nodig maar KEF zijn heerlijke boxen.
Waarom verkoop je ze dan?quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
Dank allemaal!
Ze klinken echt goed!
Heb ze bij mezelf ff aangesloten
Ze zijn niet voor mij, maar van iemand anders. Als ik ze niet kan verkopen den ik er zelf over na, maar ik heb twee zuil-speakers staan en mijn prioriteit ligt nu bij een nieuwe versterker.quote:Op maandag 21 december 2009 09:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom verkoop je ze dan?
(overigens beraad ik me serieus over deze speakers)
Oh ok, helder.quote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor mij, maar van iemand anders. Als ik ze niet kan verkopen den ik er zelf over na, maar ik heb twee zuil-speakers staan en mijn prioriteit ligt nu bij een nieuwe versterker.
Ik hoor wel of je een keer wilt komen luisteren.
Is goed, ik hoor je vanzelf. Wees wel snel, er is net een bod gedaan zoals je zietquote:Op maandag 21 december 2009 17:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Check, gezien en bedankt daarvoor, ik ga het zeker overwegen.
Dat is goed, geen probleem. Succes met het vinden van een geschkte TV!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:17 schreef Rekkie het volgende:
Hoi Chicken,
ik zie helaas af van een mogelijk aankoop.
Prio is nu eerst een nieuwe TV en daarnaast is de kleur niet wat ik ervan verwachtte.
Heel veel succes met de verkoop van deze geweldige speakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |