Of met:quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef SantaMuerte het volgende:
Goed gepakt vannacht en vanmorgen tot je teleurstelling alleen wakker geworden??
TS heeft een angry pirate ontvangenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef SantaMuerte het volgende:
Goed gepakt vannacht en vanmorgen tot je teleurstelling alleen wakker geworden??
Ahh... wil je er over praten? Ga maar lekker bij je moeder huilenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jullie zijn allemaal vuile klootzakken!
nou nee dat is het hem juist...hij heeft een ander gepakt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef SantaMuerte het volgende:
gewoon ff wat zinnetjes typen, is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
daar ben ik te kwaad voor nog.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nou nee dat is het hem juist...hij heeft een ander gepakt.
heb je het nou over je zus!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:46 schreef Pieter-utd het volgende:
TS is gewoon zo'n vadsige pauperhoer die gisteravond in een kroeg achter de bar is geneukt door een vreemde dronken pauper die beloofde vanochtend terug te bellen, maar hij heeft dit niet gedaan, waardoor TS met kerst weer alleen is
Was jou vriend niet moslim...nu zal die branden in de islamitische hel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:46 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ahh... wil je er over praten? Ga maar lekker bij je moeder huilenkuthoer...
Klopt je naam dan wel??quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Whahaha das een goeiuh xDquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
heb je het nou over je zus!
Of zij gaat branden en daarom is zo boos.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Was jou vriend niet moslim...nu zal die branden in de islamitische hel!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Was jou vriend niet moslim...nu zal die branden in de islamitische hel!
ik heb niks verkeerds gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Of zij gaat branden en daarom is zo boos.
Thanks schatje! Lief van je, maar toch ben ik van mening dat je niet zomaar elke keer gedumpt wordt. Dat zal vast een reden hebben. -x-quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jullie zijn allemaal vuile klootzakken!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Nu snap ik waarom ze jou voor Faalhaas van FOK! 2009 hebben genomineerd.
Hoer!
ik ben niet gedumpt..quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:51 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Thanks schatje! Lief van je, maar toch ben ik van mening dat je niet zomaar elke keer gedumpt wordt. Dat zal vast een reden hebben. -x-
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja dat is lullig. Maar niet alle mannen zijn zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik ben niet gedumpt..
ik had soort van contact met een jongen..en hij verzweeg dus dat ie een vriendin had.
Jou comebacks zijn ongeëvenaard xDquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
kuthoer zegt je pa tegen je ma wanneer ze klaar is gekomen.
Contact? Een beetje praten via MSN zeker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik ben niet gedumpt..
ik had soort van contact met een jongen..en hij verzweeg dus dat ie een vriendin had.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nu snap ik m ook ff niet meer
XDquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Jou comebacks zijn ongeëvenaard xD
Blijkbaar doet mijn vriendin het al 10 jaar goed dan, want ben nog nooit vreemd gegaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
ja mannen he, als ze niet aan hun trekken komen stoppen ze hun leuter overal in
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Contact? Een beetje praten via MSN zeker.![]()
Volgens mij ben jij de grootste bitch van FOK!.
Hoer.
Jij bent een aandachtshoer. Dat ben je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hoezo grootste bitch??
ik ben juist harstikke lief.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
En wat doen we met aandachtshoeren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent een aandachtshoer. Dat ben je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en dan..sleep me maar voor de rechter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent een aandachtshoer. Dat ben je.
ZE GEEFT het toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja en dan..sleep me maar voor de rechter.
Je komt gefrustreerd over, slaan ze jou altijd over ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik heb het ook moeilijk en word constant belachelijk gemaakt dus ze moet niet zeikenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef ynuhh het volgende:
Wat stoer jongens, iemand die het al moeilijk heeft belachelijk maken.
KLB is ook de plek om je hart te luchten van privé problemenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef ynuhh het volgende:
Moeilijk hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef ynuhh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik zei gister nog dat ik je geloofde dat je er niet onsmakelijk uitzagquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik heb het ook moeilijk en word constant belachelijk gemaakt dus ze moet niet zeiken
en jij ook nicht!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
jullie klootzakken moeten gewoon van het begin af aan vertellen dat jullie vriendin hebben!!!
is het zo moelijk om eerlijk te zijn..
vuile vreemdgangersbangers.
heb 6vrindinen voor de sex..neuken??quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
jullie klootzakken moeten gewoon van het begin af aan vertellen dat jullie vriendin hebben!!!
is het zo moelijk om eerlijk te zijn..
vuile vreemdgangers.
dat begrijp ik..maar wat ik niet begrijp is waarom mannen nooit vertellen dat ze wel al iemand hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef SantaMuerte het volgende:
[..]
Moeilijk hebben.
Contact met iemand, leuk gaan vinden, heeft al een relatie... Boeiend op naar de volgende zak met ballen!
en dan??quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef sinadO het volgende:
Wil je wraak nemen TS? Ik PM je mijn nummer wel.
Ja, wat denk je.quote:
dat doen niet alle mannen, alleen rotzakkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat begrijp ik..maar wat ik niet begrijp is waarom mannen nooit vertellen dat ze wel al iemand hebben.
Opties openhouden, daarna belangenafweging maken wat het beste voor je is, in dit geval jij niet dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat begrijp ik..maar wat ik niet begrijp is waarom mannen nooit vertellen dat ze wel al iemand hebben.
EINZ!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ach ja, dat blijf je toch houden in het kleuterhoekje van fok. Elke vrouw voor hoer uitmaken is in hun optiek heel stoer, best vreemd eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
klootzakken nemen het altijd voor elkaar op.
nou dan zijn er meer rotzakken dan mannen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dat doen niet alle mannen, alleen rotzakken
nou dat vind ik ook zoiets doms..bij alles wordt je voor een hoer uitgemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ja, dat blijf je toch houden in het kleuterhoekje van fok. Elke vrouw voor hoer uitmaken is in hun optiek heel stoer, best vreemd eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Nadiaschoonheid? Ben je tussen de 20 en de 30? PM me dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Trekhoer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nou dat vind ik ook zoiets doms..bij alles wordt je voor een hoer uitgemaakt
pffffff en ik ben nog wel maagd!
echte mannen zijn eerlijk, die zeggen dat ze een vreindin hebben en neuken je dan alsnog, jij blij, hij blij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nou dan zijn er meer rotzakken dan mannen.
dan kan je nog wel een hoer zijn hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Het topic begint met de OP dat alle mannen klootzakken zijn, zonder enige motivering. Dan is het niet heel raar als er terug geschoilden gaat worden. n'est pas?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ja, dat blijf je toch houden in het kleuterhoekje van fok. Elke vrouw voor hoer uitmaken is in hun optiek heel stoer, best vreemd eigenlijk.
ohh???verklaar je nader??quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:03 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
dan kan je nog wel een hoer zijn hoor
Wat maak je je druk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
smst ie me net met hey Nadia wat ga je doen?
ik sms terug ik zit op pc en jij??
zegt ie ik ga met vrienden shoppen.
pffffff alsof ik dat moet geloven..
klootzakken!!!
Trekhoer. Zei ik al.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ohh???verklaar je nader??
Waarom zou dat niet gewoon kunnen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
smst ie me net met hey Nadia wat ga je doen?
ik sms terug ik zit op pc en jij??
zegt ie ik ga met vrienden shoppen.
pffffff alsof ik dat moet geloven..
klootzakken!!!
22 en nog steeds maagd? Girl, je doet iets verkeerd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik doe niet aan neuken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
echte mannen zijn eerlijk, die zeggen dat ze een vreindin hebben en neuken je dan alsnog, jij blij, hij blij.
HOERRRRRRRR!!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
22 en nog steeds maagd? Girl, je doet iets verkeerd.
ik ben moslimaquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
22 en nog steeds maagd? Girl, je doet iets verkeerd.
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:07 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
HOERRRRRRRR!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:07 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
HOERRRRRRRR!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ik dat maar...dan was ik nu met hem aan het shoppen!!![]()
Is die jongen ook moslim?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
was ik dat maar...dan was ik nu met hem aan het shoppen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |