Moet krap aan lukkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmm, nou ja ik kan nu wel gaan speculeren, maar wat morgen wel af. Als ik maar voor zondag 18 uur bij O2 ben.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:17 schreef jmac het volgende:
Als je morgen maar op tijd bent voor Miley Cyrus!
Doe maar rustig aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoop het ookgelukkig issie (nog) niet geannuleerd.
Edit: Ga nog maar tien rondjes extra lopen. Extra half uur delayquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:21 schreef jmac het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan.
Het vliegtuig uit London is nog niet eens gearriveerd. Verwachten ze pas over kwartiertje.
Ik een keer 16 uur, serieus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:21 schreef Ruud het volgende:
Ik had een keer 5 uur vertraging, niet zeiken dus.
En ik me net haasten om naar de wc te gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:23 schreef jmac het volgende:
[..]
Edit: Ga nog maar tien rondjes extra lopen. Extra half uur delay
Nee jij wel, hij zit tenminste niet nu eenzaam achter z'n PC maar staat op het punt om weg te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:16 schreef kikoooooo het volgende:
Jij maakt spannende dingen mee in je faal leven man, loser.
Als ie serieus naar Miley Cyrus gaat dan kun je toch beter eenzaam achter je pc zittenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee jij wel, hij zit tenminste niet nu eenzaam achter z'n PC maar staat op het punt om weg te gaan.
Waar ga je heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |