jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef __Saviour__ het volgende:
jij zo van ffffuuuu natuurlijk
ik krijg elk jaar met kerst, sinterklaas en mijn verjaardag zo'n bon dus ik weet hoe ze er uit zienquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:34 schreef Feeeeble het volgende:
Weet je het zeker? De scheurlijn is namelijk nauwelijks te zien op die dingen... Staat er helemaal rechts nergens een B?
gratis boodschappen doen is ook niet verkeerd tochquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik had Albert Heijn waardebonnen erin zitten![]()
Wat vreemd! Lekker lullig! Maar komt wel goed toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik krijg elk jaar met kerst, sinterklaas en mijn verjaardag zo'n bon dus ik weet hoe ze er uit zien![]()
en hier ontbreekt deel b aan
ja, zonder die bon kom ik de vakantie ook wel doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:42 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Wat vreemd! Lekker lullig! Maar komt wel goed toch?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, zonder die bon kom ik de vakantie ook wel door
dank jequote:
waaromquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:50 schreef deepart het volgende:
Überhaupt vvv-bonnen. Die zouden ze echt moeten afschaffen
Omdat die bonnen achterhaalt zijn en er een hoop winkels zijn die daar niet aan meedoen. Tegenwoordig heb je al van die pasjes met krediet erop, dat werkt 10 keer beter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom![]()
ik vind het altijd wel leuk om te krijgen. (als deel b er tenminste aan zit)
Die pasjes zijn ook niet alles. Bij een hele lichte beschadiging doen ze het al niet en kan je er dus niet mee betalen. Dan moet je het pasje opsturen en wachten op een nieuwe...quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat die bonnen achterhaalt zijn en er een hoop winkels zijn die daar niet aan meedoen. Tegenwoordig heb je al van die pasjes met krediet erop, dat werkt 10 keer beter.
Loop je met die grote bonnen in je portemonneePasjes ftw.
Oja, en vvv kantoren zijn voor oudere mensen zonder internet.
Bij veel staat er gewoon een streepjescode op samen met een magneetstrip EN een credit code voor op internet. Lijkt mij sterk dat die allemaal tegelijk kapot gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:16 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Die pasjes zijn ook niet alles. Bij een hele lichte beschadiging doen ze het al niet en kan je er dus niet mee betalen. Dan moet je het pasje opsturen en wachten op een nieuwe...
Bij een betaling gaat het om de magneetstrip. Ik heb al een paar keer op werk meegemaakt dat die dingen het niet doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Bij veel staat er gewoon een streepjescode op samen met een magneetstrip EN een credit code voor op internet. Lijkt mij sterk dat die allemaal tegelijk kapot gaan
nee hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Daar zit toch al lang geen deel A en B meer aan?
is tegenwoordig gewoon één bon. Geen scheurlijntjes.
geld betaal je belasting overquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:28 schreef Salatrel het volgende:
liever gewoon gelddie bonnen mogen ze houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |