gistere werden we opgebeld door de baas van mijn vader ( ze hadden gezellig kerstborrel).
niet schrikken hoor maar je vader ligt in het ziekenhuis. we weten wel zeker dat zijn been gebroken is!!
ik gloeiende gloeiende moesten we een taxi bellen van die baas

de ene taxi kon pas over een uur hier zijn de andere een kwatier (bussen kwamen steeds voorbij maar daar wou me moeder niet mee).
eindelijk komt er een taxi wij hop hop naar ziekenhuis ligt ie daar heel zieleg op brancard.. keek gelijk naar zijn been stak zowat een bot uit :S fotos gezien allebei de botjes van de onderbeen helemaal gebroken!!!
dus moet hij geopereerd worden maar aangezien hij kerstborrel had en wat gedronken had konden ze hem niet opereren. dus word hij vandaag geopereerd teminste als er geen erge zwelling is anders moet hij nog paar dagen wachten tot zwelling is af genomen :S
hoe was het gebeurd???
hij loopt de trap af met zijn kerstpakket om naar huis te gaan zakt door zijn linker knie op de 4de laatste treetje van de trap en boem. waarschijnlijk heel lelijk te recht gekomen..
klacht: * stomme kerstborrel
* kut breuk
--- > ze moesten trouwens ook nog ze been uit elkaar trekken en dan pas in het gips zetten anders schuurde de 2 botjes tegen elkaar aan
[ Bericht 4% gewijzigd door -o0tijgertjuh0o- op 19-12-2009 08:46:49 ]