ja zeker maar hij had al vakantiequote:Op zaterdag 19 december 2009 08:27 schreef ColtZ40 het volgende:
2 maanden vakantie voor je pa, dat dan weer wel.
thxquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:31 schreef Charged het volgende:
Terechte klacht,beterschap voor je pa.
Ik heb 6 maanden "vakantie" gehad door een ernstige beenbreuk. Ik had het toch liever niet gehad. Veel pijn. Revalidatie project. Nooit meer op normaal niveau kunnen sporten en als het koud wordt krijg ik vaker helse pijnen waarbij pijnstillers niet werken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:27 schreef ColtZ40 het volgende:
2 maanden vakantie voor je pa, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:31 schreef Charged het volgende:
Terechte klacht,beterschap voor je pa.
ja ik weet het je moet ook fysio therapie etc hebben enzo om te revalideren... gelukkgi is hij geen sporterquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:47 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb 6 maanden "vakantie" gehad door een ernstige beenbreuk. Ik had het toch liever niet gehad. Veel pijn. Revalidatie project. Nooit meer op normaal niveau kunnen sporten en als het koud wordt krijg ik vaker helse pijnen waarbij pijnstillers niet werken.
Oh ja, beterschap gewenst voor je pa.
hij ging wel met ambulance hij was op zijn werk wij zaten thuis dus met de taxiquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:17 schreef Dickbride het volgende:
Aw das klote idd, maar waarom ging je niet met de ambulance? Die breuk klinkt vrij ernstig.
TS is een lekker wijf, laat haar met rust.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef sjaak_trekbek het volgende:
wtf ben je 10 ofzo?
mn nichtje van 10,5 kan nog beter een tekst in elkaar flansen.
x
Als er maar een gat in zit hè? Verdomme.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
TS is een lekker wijf, laat haar met rust.
Dude..quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef zovty het volgende:
Heerlijk, je vader 24/7 om je heen!. Altijd als je thuis komt zit hij in z'n stoel. Als je weggaat zit hij in z'n stoel. Als je even wat te drinken gaat pakken mag je ook voor hem wat pakken. En het naar z'n stoel brengen. En je mag de krant aan geven. En de afstandsbediening. En de grap is: dat blijft de komende 2 weken zo! Lachen man!
.
Voordeel is wel dat je ouders nu voorlopig geen normale sex meer hebben maar dat je moeder iedere avond door d'r knietjes moet en aan je papa's tollie gaat slobberen.
nopequote:Op maandag 21 december 2009 14:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ie ladderzat van de trap s gevallen nadat ie bij de kerstborrel van z'n werk is geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |