en makkelijkquote:
gezondquote:
Ik dacht dat ei gezond was voor de potentie!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gezond![]()
dan moet ik het niet
whehehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ei gezond was voor de potentie!
Dat is inderdaad ook niet verkeerd noemen ze in Oostenrijk "Kärnter grössel" Jammiequote:
En die andere ingrediënten zijn vast ook wel ergens goed voorquote:
Ik heb het dit jaar voor het eerst gegeten in Oostenrijk, en sindsdien maak ik het thuis ook. Alleen waar ik was heette het 'Tiroler Gröstl' of 'Bauern Gröstl'quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet verkeerd noemen ze in Oostenrijk "Kärnter grössel" Jammie
we hebben het over hetzelfde spul denk ik...quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die andere ingrediënten zijn vast ook wel ergens goed voor.
[..]
Ik heb het dit jaar voor het eerst gegeten in Oostenrijk, en sindsdien maak ik het thuis ook. Alleen waar ik was heette het 'Tiroler Gröstl' of 'Bauern Gröstl'.
...met een gebakken ei eroverheen, geserveerd in het pannetje waarin het gebakken isquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
we hebben het over hetzelfde spul denk ik...
Allerlei soorten spek en ham (en ik verdenk ze ervan ander vleesafval) gebakken met de aardappeltjes...
Is heel lekker, daarbij gebakken bloemkoolroosjes, snitsel en een salade.
kom ik vandaag niet meer overeind....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die andere ingrediënten zijn vast ook wel ergens goed voor.
ik wilde al zeggen jij en groen voerquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
...met een gebakken ei eroverheen, geserveerd in het pannetje waarin het gebakken is.
Alleen bij mij zat er verder niets qua salade bij, en dat is eigenlijk best handig, want ik hou toch niet van salade.
Ik normaal ook niet maar op een of andere mannier, in oostenrijk fietst het er wel in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
...met een gebakken ei eroverheen, geserveerd in het pannetje waarin het gebakken is.
Alleen bij mij zat er verder niets qua salade bij, en dat is eigenlijk best handig, want ik hou toch niet van salade.
Ik eet best wel groenvoer hoor: spinazie, andijvie, boerenkool, sperziebonen, snijbonen, doperwten... toch groenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen jij en groen voer
Meer een hekel aan konijnenvoer dus.......quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet best wel groenvoer hoor: spinazie, andijvie, boerenkool, sperziebonen, snijbonen, doperwten... toch groen.
Hoeft niet hoor, konijnen worden er ook best lekker vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meer een hekel aan konijnenvoer dus.......![]()
Ik eet ook wortelen, maar sla en zo dat geven ze inderdaad maar aan het konijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meer een hekel aan konijnenvoer dus.......![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, konijnen worden er ook best lekker van
Was is hier de traditionele kerst maaltijd , zo'n beetje als Flappie zeg maar...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, konijnen worden er ook best lekker van
ik bedoelde dus ook slaquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet best wel groenvoer hoor: spinazie, andijvie, boerenkool, sperziebonen, snijbonen, doperwten... toch groen.
Leuk he, met jezelf in discussie gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was is hier de traditionele kerst maaltijd , zo'n beetje als Flappie zeg maar...
Voor mij alleen niet als ze van een prof fokker komen, die krijgen alleen brok.
Dan zit aan het vlees geen goede smaak
Was meer een aanvulling ..quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk he, met jezelf in discussie gaan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:28 schreef Klonk het volgende:
zo, weer thuis en nu blijf ik ook echt binnen, teringkoud buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |