en dan bellen ze niet?quote:Op zondag 20 december 2009 06:35 schreef Klonk het volgende:
nee, toen bedacht ik me het ineens en toch maar even gebeld, en het erge was ze waren tamelijk in de stress en wij lekker relaxed op de bank en achter de computer
lunch zequote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben ffies lunchen. Ruik wat lekkers![]()
ik had voor de lol gezegd dat we nog een lekker stukje gingen fietsen, mischien geloofde ze datquote:Op zondag 20 december 2009 06:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan bellen ze niet?
mijn schoonouders bellen dus echt wel als we te laat terug bellen
whehehequote:Op zondag 20 december 2009 06:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had voor de lol gezegd dat we nog een lekker stukje gingen fietsen, mischien geloofde ze dat
scheelt je ook weer ruimte en tijdquote:Op zondag 20 december 2009 06:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, mijn bezoekers boeit het ook weinig, dus waarom nog behandelen op de website buiten wat hoofdelementen? Eruit getieft dus.
ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 20 december 2009 06:42 schreef Klonk het volgende:
gisteren trouwens wel 22 km gefietst bij gemiddeld -10 graden, is goed voor dankbaarheid dat je een warm huis hebt
ik geloof graag dat het een schitterend zicht isquote:Op zondag 20 december 2009 06:47 schreef Klonk het volgende:
ik wel, het was heerlijk, vooral de zonsondergang, prachtig, was in het open veld en dan die zon onder zien gaan over een bevroren landschap, wauwww
"Bel even als je landt".. en dan SMS-en in de avond als je aan het bier zit.. Ken dat soort momenten.quote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10
Als het mooi weer is, is het wel koud maar niet extreem natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 06:42 schreef Klonk het volgende:
gisteren trouwens wel 22 km gefietst bij gemiddeld -10 graden, is goed voor dankbaarheid dat je een warm huis hebt
een belgische francquote:Op zondag 20 december 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
er valt in eens een muntje
in je profiel staat een link naar een club, LL werkt in een hatseflats club en LL is net bij je weg, er moet ergens een verband zijn
kijk een medestanderquote:Op zondag 20 december 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, is het wel koud maar niet extreem natuurlijk.
denk dat iedereen dat soort momenten heeft gehadquote:Op zondag 20 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Bel even als je landt".. en dan SMS-en in de avond als je aan het bier zit.. Ken dat soort momenten.
ga jij nou lunchen ?quote:
en die is nou gevallenquote:Op zondag 20 december 2009 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heb ik nog wel ergens liggen denk ik
nee, indah, die rook iets en was even weg, ik ga over een uurtje ontbijtenquote:
Zelfs IK had dat al uitgevogeld.quote:Op zondag 20 december 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas goed dat die hatseflatsclubnaam ook in je icoontje staat
en je komt daar nou pas achterquote:Op zondag 20 december 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas goed dat die hatseflatsclubnaam ook in je icoontje staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |