klonkquote:
indahquote:
toevallig dat je het er over hebt het is hier ongeveer een uur geleden begonnen met sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 06:22 schreef indahnesia.com het volgende:
GF![]()
Nog sneeuw in het buitenland waar je verblijft?
minder politiek is altijd goedquote:Op zondag 20 december 2009 06:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb overigens weer een opruim-ronde achter de rug op de website. Van een enorm divers aanbod (te divers op sommige punten) nu meer toerisme, minder politiek en minder geschiedenis. Kostte wat tijd en overweging, maar dit moet het toch wel gaan worden voor 2010.
er ligt hier nou ongeveer 5 cmquote:Op zondag 20 december 2009 06:26 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik nu ook sneeuw ga krijgen
men wat een pak neerslag komt eraan, wel weer grappig om te zien dat het door die bewolking ook minder koud is geworden, gisteravond nog -12 geweest en nu nog maar -6
Geschiedenis is zeker tof, maar kan het beter aan anderen overlaten die er meer verstand van hebben en er meer tijd voor hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 06:24 schreef Klonk het volgende:
minder geschiedenis is jammer, geschiedenis is tof
Sneeuw, maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 20 december 2009 06:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toevallig dat je het er over hebt het is hier ongeveer een uur geleden begonnen met sneeuwen![]()
gelukkig is LL op tijd vertrokken anders had ze hier moeten overnachten
Er zou tussen de 5 en 10 cm bijkomen vandaag.quote:Op zondag 20 december 2009 06:26 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik nu ook sneeuw ga krijgen
men wat een pak neerslag komt eraan, wel weer grappig om te zien dat het door die bewolking ook minder koud is geworden, gisteravond nog -12 geweest en nu nog maar -6
Jeps, mijn bezoekers boeit het ook weinig, dus waarom nog behandelen op de website buiten wat hoofdelementen? Eruit getieft dus.quote:Op zondag 20 december 2009 06:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
minder politiek is altijd goed
SMS LL even?quote:Op zondag 20 december 2009 06:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat LL weer is vergeten om een sms te sturen dat ze veilig thuis is gekomen
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10quote:Op zondag 20 december 2009 06:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat LL weer is vergeten om een sms te sturen dat ze veilig thuis is gekomen
belgisch limburgquote:Op zondag 20 december 2009 06:28 schreef Klonk het volgende:
waar zit jij ergens, ik weet dat je ergens relatief in de buurt zit, brabant of belgiestan ?
heb ik dus ook net gedaanquote:
Tessenderloo, lekkere vetbak daar, iets met het frietenmenneke ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 06:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
belgisch limburg![]()
tussen tessenderloo en leopoldsburg in.
toen belden ze jullie opquote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10
zou best kunnen ik kom er zelden ik weet dat ze daar de zwarte markt hebben en dat is het dan ook zo ongeveerquote:Op zondag 20 december 2009 06:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tessenderloo, lekkere vetbak daar, iets met het frietenmenneke ofzo
dan komt er hier dus niks meer bijquote:Op zondag 20 december 2009 06:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er zou tussen de 5 en 10 cm bijkomen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |