Heb een TR geplaatstquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doe een noodoproep zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
Sheisse, het moet 1736 zijn.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bedoeld? Neukd?
Ik heb een zeer brede smaak, alleen gitaarmuziek/metal/hardrock etc. kan ik ècht hélemaal niks mee en totaal niet waarderen. Daar buiten is mijn smaak zeer breed en dit is geen muziek voor een zeer groot publiek, maar ze willen wel een zeer groot publiek bereiken. En nee ik zeg ook niet dat ze top 40 moeten draaien maar wat meer genres en niet te veel gitaarmuziek achter elkaar, hou je iedereen blij. De verhouding is nu 95% gitaar 5% wat anders. Zou meer richting 50/50 moeten gaan, rekening houdende met de oorspronkelijke 3FM doelgroep.
Sta ik nog steeds boven je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
03. 089 djkoelkast
Dit is zooooooooo goed voor mijn Whatpulse
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
03. 089 djkoelkast
Ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wel, kan me een bepaald half uurtje nog herinneren, ongeveer een jaar geleden...
Is ook zo, maar meer variatie, voor mij klinken al die nummers hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]!! je weet dat van oorsprong Radio 3 veel en veel meer alternatieve muziek draaide dan tegenwoordig?? nog meer dan dat vanavond het geval is. Dat is nu eenmaal de doelgroep van 3FM, dat jij daar niet toe behoort is wat anders.
Deze muziek behoort wel tot de doelgroep anders wordt het niet aangevraagd
quote:
Checkquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
03. 089 djkoelkast
In de OP.quote:
WoW.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Check
Ik ga zo wel slapen denk ikNog even mail in WoW afwachten.
![]()
Als 100% NL zo`n actie zou houden verwacht je toch ook geen gitaar muziek maar alleen maar schlagers? is toch logisch dat de doelgroep dit soort muziek aanvraagt? zo moeilijk is dat niet te begrijpen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook zo, maar meer variatie, voor mij klinken al die nummers hetzelfde.
Niet vrijwel alléén maar alternatief tijdens een landelijke actie als deze.
Oh stomquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De stats: http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Staat ook in de OP
Laatst 1.000.000+ kwijt geraaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Check
Ik ga zo wel slapen denk ikNog even mail in WoW afwachten.
![]()
Het mag dan wel landelijk zijn, maar dat betekend niet dat 3FM daar zijn muziek samenstelling voor moet gaan verslechteren.. We horen 50 weken van het jaar al veel en veel te veel troep.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog meer variatie?? Heb nog geen echte metal voorbij horen komen, goed idee dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hahaha, je bent dus een WoW verslaafde. Heb je toch je headlinesquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatst 1.000.000+ kwijt geraaktDus moet de boel wel weer opkrikken he.
Oh en GEEN HEADLINES![]()
Zie je, doen ze niet meer laat 's nachts![]()
diir een abbonement te nemenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Noobvraag, maar hoe doe je dat? Als die koelkast en die porsche weg zijn dan is mijn hele jaar weer gered![]()
![]()
Vampire Weekend![]()
![]()
![]()
Dat was ivm de "sinterklaaspulse" waar ze mij op wilden laten wachten en toen ging er dus wat mis. Invalid token.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:59 schreef Etcetera het volgende:
auIk vond de 400k die ik kwijt ben geraakt al veel
Uhm, bij mij nog wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatst 1.000.000+ kwijt geraaktDus moet de boel wel weer opkrikken he.
Oh en GEEN HEADLINES![]()
Zie je, doen ze niet meer laat 's nachts![]()
Klopt, maar die van I WANT A PONY mag ook wel langskomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog meer variatie?? Heb nog geen echte metal voorbij horen komen, goed idee dus
Je quote de verkeerde geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hahaha, je bent dus een WoW verslaafde. Heb je toch je headlines![]()
Ik heb nog nooit WoW gespeeld. Lijkt me ook geen hol aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hahaha, je bent dus een WoW verslaafde. Heb je toch je headlines![]()
Later Borissiequote:Op zaterdag 19 december 2009 02:01 schreef borisz het volgende:
Ekdom
Ik ga laptop uit doen. Nog even via de radio luisteren
Tot straks
nou nee, morgen overdag! Vannacht is het gewoon echt zo koudquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:01 schreef ScottTracy het volgende:
Gevoelstemperatuur tussen -10 en -15 vannacht
Tis toch niet normaal meer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:01 schreef ScottTracy het volgende:
Gevoelstemperatuur tussen -10 en -15 vannacht
Slayerquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klopt, maar die van I WANT A PONY mag ook wel langskomen
Oh echt ik zat ook maar half te luisteren maar dat is echt dodelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou nee, morgen overdag! Vannacht is het gewoon echt zo koud
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:02 schreef djkoelkast het volgende:
Headlines ook heel laat, missen we vet veel Ekdom![]()
Mensen, ik ga in bed verder kijken dus tot morgen
En liev zijn hè, ik vind jullie ook allemaal heul liev
Trustenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga slapenZoek jullie morgen wel weer op
![]()
Have fun vannacht!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga slapenZoek jullie morgen wel weer op
![]()
Have fun vannacht!
Ik denk niet dat ik morgen buiten komquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou nee, morgen overdag! Vannacht is het gewoon echt zo koud
Ik vind dit toch wel te koud hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehhmm... eigenlijk wel!hou er wel van, seizoenen
Je had het nog zo beloofdquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
All day, All day![]()
Headlines nog steeds hier.
Oh ik ging slapen, nou nog 2 minuten dan.
Te koud voor wat??quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel te koud hoor.
Tuurlijk niet. Whisky tijdquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel te koud hoor.
Om naar buiten te gaan.quote:
quote:
Ohhh.. misschien heb je dan morgen ijsbloemen op de ramenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Om naar buiten te gaan.Heel mijn ruit is beslagen.
Nou, joepie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh.. misschien heb je dan morgen ijsbloemen op de ramen
Bye bye!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:10 schreef Timo20 het volgende:
de Ekdommetjes vliegen je weer om de oren![]()
Soul is voor negers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Op gitaarmuziek mag je zeiken wat je wilt, maar
Soul
is heilig.
Kunnen we daar niet voor doneren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:11 schreef pjaminon het volgende:
Wanneer krijgt Ekdom een eigen standbeeld. Geniale vent.
Ik ga denk ik zometeen maar eens slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:12 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
porsche1Wanneer ben jij eindelijk eens weg?
![]()
![]()
ik stem voor een perm banquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:12 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
porsche1Wanneer ben jij eindelijk eens weg?
Daarom juist!quote:
Ze heeft wel veel tiet.quote:
yeah! Ik zeg toe ;-)quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet voor doneren?
Voor jou.quote:
quote:
Hij geilt op tietjesquote:
EINE DEUTSCHE SCHALL PLATE!!!quote:
Nena! EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:14 schreef porsche1 het volgende:
Deutsche muziek?
quote:
Het zit je wel erg diep hè.quote:
Echt he, wij lijken wel een stel groupiesquote:
Gelukkig nietquote:
Ik zit op wat harders te wachten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is er muziek die je wel goed vindt?
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(ken het niet, maar toch
)
quote:
Ja, Guis geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:19 schreef ScottTracy het volgende:
Zit er nu trouwens ook nog iemand in de studio in Hilversum?? Als backup ofzo.
Harders, ok, QOTSA, Metallica, ACDC, etc. vind ik allemaal bestquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zit op wat harders te wachten.
Ik ben voor de Hardcore.
Ja hij zat er wel de hele avond... maar moet hij daar ook heel de nacht zitten? Da's best zieligquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, Guis geloof ikVoor de headlines, en backup mocht de verbinding uitvallen
Hardcore, weet jij veel, misschien bedoelt 'ie wel hardcore punk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Harders, ok, QOTSA, Metallica, ACDC, etc. vind ik allemaal best![]()
En ik vroeg muziek, geen tyfusherrie..
Wellicht dat er straks weer iemand anders zitquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja hij zat er wel de hele avond... maar moet hij daar ook heel de nacht zitten? Da's best zielig
Ja ik vroeg ook muziek, en geen tyfusherrie van ACDC.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Harders, ok, QOTSA, Metallica, ACDC, etc. vind ik allemaal best![]()
En ik vroeg muziek, geen tyfusherrie..
Nee, met een toekomstige vrouwquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:21 schreef ScottTracy het volgende:
Die gast wordt morgen ook met een kater wakker
quote:
Bis morgenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De racist had ook nog wat te zeggen?
Dude, wat is er erg aan neger? Zo noemen ze zich zelf ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De racist had ook nog wat te zeggen?
quote:
quote:
Laters!quote:
Wij houden nog vol toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:24 schreef ScottTracy het volgende:
Wat gaat iedereen toch weg opeens
Ja.... En dan net de mensen die wel muzieksmaak, gevoel voor humor hebben, niet irritant zijn en gewoon aardig zijn..quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Laters!
Wat gaat iedereen toch weg opeens
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik taai af.. wellicht tot morgen
Absoluut! Ik blijf nog zeker... een kwartierquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik taai af.. wellicht tot morgen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Absoluut! Ik blijf nog zeker... een kwartier![]()
Ben er rond 11 uur weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
niet eerder dan over een week wakker worden aub
Als hij nooit meer wakker wordt, dan vind ik het ook niet erg hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
niet eerder dan over een week wakker worden aub
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:37 schreef Piles het volgende:
Zo kom ik nooit in mn bed terecht natuurlijk
ik bedoelde ook een week of langerquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als hij nooit meer wakker wordt, dan vind ik het ook niet erg hoor
Neu, eigenlijk nietquote:
Serieus nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Waarom ken ik dat nummer niet![]()
Goed nummer
Lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, eigenlijk niet
Morgen lig ik sowieso tot een uur of 13.00
Ik ook niet, na jaren op zaterdag gewerkt te hebben, is dit toch wel heel erg lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
LekkerIk ook, geen verplichtingen morgen overdag
Geen idee.. ik sms weleens naar gewone programma's, dan krijg ik meteen een ontvangstbevestiging...quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je SMS op tv komt? Ik heb nu 3 keer naar 3333 geSMSt en drie keer niks gezien en ook geen ontvangsbevesteging ontvangen...
Kan heel lang duren. Er is soms een queue van honderden berichten (of meer). Soms wordt de hele queue ook geleegd omdat deze anders crasht. Dat betekent niet dat je sms niet bijdraagt aan de actie maar niet alles kan uitgezonden worden. Er wordt een selectie gemaakt. Ook wordt de queue snachts niet altijd actief bijgehouden en kan het dus best uren duren...quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je SMS op tv komt? Ik heb nu 3 keer naar 3333 geSMSt en drie keer niks gezien en ook geen ontvangsbevesteging ontvangen...
Zou het dan aan Vodafone liggen? Maar dat is raar, want ik ontvang van hun zelf wel een hele hoop..quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen idee.. ik sms weleens naar gewone programma's, dan krijg ik meteen een ontvangstbevestiging...
Er is wel iemand die heeft er 20 SMSjes doorheen gekregen en ik denk dat er een hoop nu herhalen. Je ziet die boodschap dat je moet SMSen ook veel vaker als overdag.. Maar ik krijg ook geen bevestiging..quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Kan heel lang duren. Er is soms een queue van honderden berichten (of meer). Soms wordt de hele queue ook geleegd omdat deze anders crasht. Dat betekent niet dat je sms niet bijdraagt aan de actie maar niet alles kan uitgezonden worden. Er wordt een selectie gemaakt. Ook wordt de queue snachts niet altijd actief bijgehouden en kan het dus best uren duren...
Beste kans maak je vroeg in de ochtend![]()
Dat zou ik dan weer op een normaal tijdstip doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben een serie aan het kijken
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer op een normaal tijdstip doen
Ja, blijkbaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:33 schreef leukvoorlater het volgende:
Heeft iemand nou haar ¤20,- gejat?
Wat zijn er toch n randdebielen mensen op deze aarde, dan spoor je geestelijk toch niet als je dat doetquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:33 schreef leukvoorlater het volgende:
Heeft iemand nou haar ¤20,- gejat?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat zijn er toch n randdebielen mensen op deze aarde, dan spoor je geestelijk toch niet als je dat doet
Trusten!quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:50 schreef ScottTracy het volgende:
Jammer dat er niemand meer is om dit prachtige nummer te horen
Gelukkig, zou zonde zijn!quote:
Maak er dan cold vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:06 schreef ScottTracy het volgende:
That tonight's gonna be a kut night!
That tonight's gonna be a kut kut night!
Ja, dat klopt wel. Maar sinds iemand in mijn buurt steeds 'kut night' zong hoor ik niet anders meerquote:
Origineel is ook erg gaaf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:54 schreef ScottTracy het volgende:
I'm gonna send him to outer space, find another race
En los!
Het was toch niet Timur?quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar sinds iemand in mijn buurt steeds 'kut night' zong hoor ik niet anders meer
Nee, dit keer niet volgens mijquote:
Ook dat door de brievenbus heen schreeuwenquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:31 schreef ScottTracy het volgende:
Steeds meer zatte mensen... irritant
Ja, ik denk dat ik ook wel tot minimaal 2 uur in coma ga liggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:34 schreef ScottTracy het volgende:
So tired, so tired, so tired, so tired, so tired.... klopt eigenlijk wel
Ja, maar met z'n 2en gaat dat nogal langzaam..quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:35 schreef ScottTracy het volgende:
Dit topic wordt wel bedroevend langzaam gevuld mensen...
Daaagquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:38 schreef ScottTracy het volgende:
Nu is 't wel mooi geweest. Ik ga slapen, tot morgen!
Ze bewaart korstjes van de pizza op de slaapkamer voor als ze 't echt moeilijk krijgtquote:
Dat mag nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze bewaart korstjes van de pizza op de slaapkamer voor als ze 't echt moeilijk krijgt![]()
Nu echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |